Copyrights @ Journal 2014 - Designed By Templateism - SEO Plugin by MyBloggerLab

, ,

Co kupiłam w Sehorze i czemu byłam dwa razy:)

Share
Ledwie po Rossmannowym szaleństwie , a tu nadchodzą pokusy  z Sephory. Wymiankowa promocja z rabatem -40 % przyciągnęla mmnie jak magnes we mgle.


Byłam dwa razy. Czemu dwa razy?

Bo jeśli ktoś jest roztrzepany, testuje na oku jeden kolor, a z półki bierze drugi idzie z nim do kasy, płaci, jedzie do domu i tam po rozpakowaniu widzi, że to kolor który już ma ( zresztą ładny, o tu jest KLIK)  wali głową w biurko, czyta własny tekst  o zasadach kupowania kosmetyków ( o ten) kiwa z politowaniem głową i planuje drugą wizytę w sklepie po cień właściwy. Jak ja:)


Za pierwszym razem kupiłam wyżej wzmiankowany cień  Walking in the sand nr 74 Sparkle i słynny chabrowy eyeliner nr 13  fancy blue i kredkę Jumbo czarną z srebrnymi drobinkami nr 16 glitter black. Kredka jest genialna, to już moja kolejna, a eyeliner aż woła na oku , że jest mega hiper piękny i dobrze się trzyma.

Do zakupów dostałam próbki bazy, zapachu i podkładu.


Dziś  wpadłam jak po ogień, wybrałam właściwy cień czyli śliczny nygusek z drobnym gliterkiem  Desert dune nr 69, a przy kasie - niespodzianka.










Wczoraj nikt mi nie powiedział, ale dziś się zlitowali i dali. Super.


Bardzo miła była Pani Sprzedawczyni w Sephorze w Galerii Centrum ( pozdrawiam:) .  Dostałam próbki zapachów i miniaturkę genialnego pudru HD Make Up For Ever. To doskonały puder, który już mam, ale miniaturka jest idealna do kosmetyczki na wyjazdy , więc jestem uradowana.



To tyle moich przygód. A wy co kupiłyście?

26 komentarze:

  1. Ja jeszcze nie wymyśliłam, czy czegoś potrzebuję, jakiś ma przesyt ostatnio:))

    OdpowiedzUsuń
  2. O! Nie wiedziałam, że nadal dają paletkę do dwóch cieni! To ja już wiem na co swoje kosmetyki wymienię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chyba sobie odpuszczę tą promocję. Wszystko mam :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że u mnie w mieście nie ma Sephory :(

    OdpowiedzUsuń
  5. ja bym chciała magic concleanr od helenki :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. korektor helenki dzisiaj kupiłam :) na truskawce była promocja ;) za 75zł ;)))) warto tam zaglądać od czasu do czasu ;))

      Usuń
  6. chyba jednak zmolestuję drugą połowę żeby zawiozła mnie z naręczem starych pędzli :)

    OdpowiedzUsuń
  7. do Sephory mam ok 40 km... moje serce płacze a portfel się cieszy :D trzeba ich pogodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja planuję wizytę w sobotę - muszę się jakoś nagrodzić po egzaminie ;) też zamierzam zapolować na cienie

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nic bo wszystko mam, a czekam na Guerlain:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Co do pudru HD - ELF ma ten sam skład, a jest o wiele tańszy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Może się wybiorę po ich kredkę :P Zazdroszczę pudru HD :>

    OdpowiedzUsuń
  13. oj biedna ta główka, mam nadzieje, ze mocno nia nie uderzalas ;)

    pozdrawiam ambasadamakijazu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie skorzystałam z tej promocji.
    Sephora rzadko kiedy mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja niestety nie mam Sephory w okolicy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Spehora cudny sklep. Też żałuję, ale nie ma jeszcze w moim mieście.
    W Poznaniu za to jak jetem to bywam.
    Pozdrawiam! Wpadnij kiedyś do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  17. wolałam promocję w Rossmannie:D

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajny cień..naturalny. Lubię takie

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja jeszcze nie byłam i wciąż się waham. Po promocji w Rossmannie powinnam trochę odpuścić ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Macałam ten cień Walking in the sun i chyba po niego wrócę bo jest piękny.

    OdpowiedzUsuń
  21. O ten sam eyeliner co mój, jeszcze nie zdążyłam go użyć, ale kolor ma świetny! Poza tym cienie bardzo ładne i trochę zazdroszczę pudru MUFE- jeszcze nie miałam okazji go przetestować. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ooo te cienie mi też wpadły w oko... :) no i mamy ten sam eyeliner;)

    OdpowiedzUsuń

Porozmawiajmy:)