Copyrights @ Journal 2014 - Designed By Templateism - SEO Plugin by MyBloggerLab

Nie ma to jak rabat i darmowa dostawa:)

Share
Macie swój ulubiony kosmetyk z Estee Lauder?

Moim zdaniem nic nie przebije Advanced Night Repair serum i kremu pod oczy, a wiem ,że wiele z was da się posiekać za najchętniej kupowany podkład na świecie Estee Lauder Doube Wear.



Jak by co to mam dla was rabat 15 % na wszystko w sklepie internetowym www.esteelauder.pl na haslo pieknoscdnia do dzis do północy.

Wybieracie się na zakupy? Dostawa jest darmowa i 2 miniaturki w prezencie, przydadzą się na wakacyjny wyjazd:)


Więcej na ten temat znajdziecie na www.pieknoscdnia.pl

12 komentarze:

  1. Nie miałam nic z Estee Lauder

    OdpowiedzUsuń
  2. Posiadam paletę cieni, którą uwielbiam, oraz pojedynczy cień do powiek. Powalają jakością!! Cudowne, wspaniałe, doskonałe. Na toaletce stoi tez buteleczka Pleasures, które bardzo polubiłam. Miałam również próbki pielęgnacji Estee Lauder, ale w tym przypadku nic mi nie urwało, mówiąc kolokwialnie. Również próbka serum, o którym wspominasz, niemiło mi się kojarzy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również nie miałam przyjemności obcowania z kosmetykami tej marki - może kiedyś...

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie próbowałam zbyt wielu kosmetyków z Estee Lauder ale serum Advanced Night Repair jestem wierna od lat:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze nic z Estee Lauder.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeden z najlepszych podkładów jaki miałam to właśnie marki Estee Lauder! Bardzo lubię ale niestety jest drogi...

    OdpowiedzUsuń
  7. ja także polecam kosmetyki z serii Estee Lauder! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również nie miałam nic z tej firmy. Fajnie tu u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym otworzyć swój salon kosmetyczny i zastanawiam się nad tym gdzie kupić łóżko do masażu przenośne i jeszcze łóżka do masażu przenośne. Wiem jednak, że jest to bardzo duża inwestycja i sporo pieniędzy musiałabym wydać za jednym razem. Z drugiej strony i tak wyjdzie mi to taniej, niż miałabym kupować każde urządzenie z osobna... Gdzie najlepiej szukać takich sprzętów? Czy możecie polecić jakąś hurtownie? Czy warto zamawiać przez Internet? Wybrałam sklep Newfacebeauty.pl, http://lampa-lupa.pl/, http://myjka-ultradzwiekowa.pl/, http://e-hurtownia-kosmetyczna.pl/.

    OdpowiedzUsuń
  10. UProporcionamos un remedio para el tratamiento de diversos problemas de salud, mediante el uso de un medicamento que se ha proporcionado y los granos pueden curar la enfermedad por completo.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam tą firmę. Świetne mają produkty. Jakość jest rewelacyjna! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Porozmawiajmy:)