Copyrights @ Journal 2014 - Designed By Templateism - SEO Plugin by MyBloggerLab

Co nowego - pastelowe lakiery i cienie Freedom sytem Inglot

Share
Na lato Inglot przygotował subtelną pastelową kolekcję swoich słynnych lakierów do paznokci i cieni do kastek rewelacyjnego systemu Freedom System. Jasne, pogodne, letnie barwy idealnie wspólgrają ze sobą. Możesz teraz dopasować kolor lakieru na paznokciach do cieni na powiekach. Cienie są matowe i mocno napigmentowane. Nie zawierają parabenów i nie są testowane na zwierzętach. Polecam
Paletka cena 54 zł, lakiery cena 18 zł.



13 komentarze:

  1. Mam ten lakier Inglota miętowy. Jest boski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam, a ja mam pytanie: jaki numer ma ostatni cień w palecie ? ten taki łososiowy?

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham takie pastelowe kolorki :) zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne kolorki. Uwielbiam pastele.

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam ten rózowo-brzoskwiniowy lakier z tej serii, był beznadziejny

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny lakiery! Uwielbiam takie kolory! :) Niestety nie trafiłam na nie, jak ostatnio byłam w Inglocie. :(
    Dodaję do obserwowanych i blogrolla. Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  7. miętowy jest piękny :)
    ciekawe sa te nowe "pękające"zupełnie zwariowane w innym stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam pastelowy żółty i miętowy ♥ :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ piękne te pastele! :))

    OdpowiedzUsuń
  10. mam dwa z tych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne pastele!

    Zapraszamy do Nas:) http://martiimimi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam :) ja marze o takiej wlasnie paletce ale niestety nie ma u mnie w miescie Inglota :( napisz do mnie :) www.aneta200524@wp.pl albo zapraszam na bloga :) www.neciaaa1991.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Porozmawiajmy:)