Copyrights @ Journal 2014 - Designed By Templateism - SEO Plugin by MyBloggerLab

,

Co nowego - Mali pomocnicy z Marks & Spencer

Share
Często, kiedy jestem w centrum, zaglądam do Marks & Spencer, do ich dobrze zaopatrzonego działu z produktami spożywczymi. Już od progu, prowadzi mnie za nos, słodki zapach wypiekanych na miejscu ciastek, a moje serce skradły, cudowne ciasteczka z białą czekoladą, czasami są jeszcze ciepłe, ach poezja.
Kiedy byłam tam niedawno, wpadły mi w oko stojące skromie przy kasie, małe produkty kosmetyczne. Krem do rąk, balsam do ust, małe pudełko z nićmi dentystycznymi, chusteczki higieniczne antywirusowe i jednorazowe chusteczki odplamiające. To jest to. Idealny zestaw do wakacyjnej kosmetyczki, lub dla tych z Was, które często podróżują i oszczędzają miejsce w torebce.
Takie chusteczki higieniczne o działaniu antywirusowym , które myją i jednocześnie odkażają ręce, zabijając aż 99% wirusów to idealny kompan gdy podróżujemy z dziećmi, zwłaszcza pociągiem PKP. Można być pewnym , że dziecko wytrze łapkami wszystkie zakamarki a potem poprosi o coś do jedzenia. Wtedy chusteczki ratują sytuację, zwłaszcza gdy nie można przepchać się do łazienki, lub nie jest ona miejscem do którego ktokolwiek chciałby wejść. Wiadomo, PKP.
Mały krem do rąk (25 ml) o całkiem przyzwoitym składzie i balsam do ust bez paraffinum liquidum za to z olejkami z pestek winogron, słonecznika, migdałów,woskiem Candelilla otrzymywanym z liści wilczomlecza meksykańskiego,który nadaje kosmetykom delikatną konsystencję. Ma właściwości natłuszczające. Pielęgnuje skórę i ją wygładza.
Oba kosmetyki pojadą ze mną na moje wytęsknione wakacje w sierpniu.
Nie ma na zdjęciu jednorazowej chusteczki usuwającej plamy, bo oczywiście już zdążyła mi się przydać, kiedy jedząc lody upaprałam sobie szal, jak zawsze zresztą.Zabrudzone ubranie wystarczy delikatnie potrzeć chusteczką z odplamiaczem i po problemie.
Kolejne odkrycie to Mascara Correction Buds małe patyczki z watką i płynem do demakijażu wewnątrz. Są spakowane w plastikowe pudełeczko i łatwe w obsłudze, jak ja sobie poradziłam to każdy sobie z nimi poradzi. Instrukcja obsługi jest na opakowaniu. Jest ich 24 sztuki. Bardzo mi się przydają.

Wszystkie mini pomoce na udane wycieczki znajdziesz przy kasach w sklepach Marks & Spencer.

ceny:
chusteczki do usuwania plam – 2, 29 zł
chusteczki antybakteryjne – 1, 99 zł
krem nawilżający – 5, 09 zł
pomadka do ust - 5, 79 zł
mascara correction bugs – 15, 49 zł,

16 komentarze:

  1. Obserwuję i liczę na to samo ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna sprawa :)

    http://bajeczneopowisci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. hihi ja też dzisiaj o Marks&Spencer :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zestaw, ja jestem w wiecznej podróży, bardzo by mi się przydał ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się ten zestawik! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. chusteczki antywirusowe? ciekawe. powinni nobla dostać za taki wynalazek :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ZOSTAŁAŚ OTAGOWANA, MASZ ŚWIETNEGO BLOGA. POZDRAWIAM:)

    http://poznanianka.blogspot.com/2011/07/one-lovely-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Nominowałam Cię w konkursie One Lovely Blog Award! Więcej informacji i zasady u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna sprawa z takimi mini kosmetykami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ojjj chce patyczki... to jest cos na zasadzie tych MACa nasaczonych ?? :) bardzo pomocny post

    OdpowiedzUsuń
  11. ojjj chce patyczki... to jest cos na zasadzie tych MACa nasaczonych ?? :) bardzo pomocny post

    OdpowiedzUsuń
  12. Zestaw bardzo fajny, a najbardziej zaciekawiły mnie te patyczki do demakijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajne podręczne przedmioty. :) i nie za wielką cenę. :D


    one-chance-for-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne te produkty, bardzo praktyczne. A jednocześniej nigdzie chyba takich wcześniej nie spotkałam ;) niestety w Krakowie nie ma M&S.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajną okazję wypatrzyłaś :) Ciuchy mają w tym sklepie strasznie drogie i nie warte swojej ceny, za to kosmetyki są w przyzwoitych cenach.

    OdpowiedzUsuń

Porozmawiajmy:)