Copyrights @ Journal 2014 - Designed By Templateism - SEO Plugin by MyBloggerLab

,

Na własnej skórze - Phenomen Eyes tusz Givenchy

Share
Nowatorska maskara Givenchy.Panoramiczny rezultat makijażu rzęs dzięki innowacyjnej sferycznej szczoteczce.Szczoteczka maskary Phenomen’Eyes wykonana jest z elastomeru, który elastycznie przesuwa się po rzęsach. Jej kulista główka ma promieniście rozchodzące się włoski. Taki kształt zapewnia precyzyjną aplikację kosmetyku i optymalną definicję każdej rzęsy.Phenomen’Eyes pokrywa precyzyjnie tuszem każdą rzęsę od nasady aż po końce. Rzęsy stają się idealnie podkręcone i precyzyjnie odseparowane, nadając spojrzeniu intensywność i niespotykaną głębię.
Cena: 110 zł

Moja opinia: Podchodziłam do tego tuszu ostrożnie jak do przysłowiowego jeża. Ale niepotrzebnie się bałam, ten tusz to wspaniała przygoda. Okrągłą szczoteczką operuje się nieco inaczej, ale za to każda rzęska jest pięknie umalowana i wyciągnięta aż do nieba. Pokazałam go przyjaciółce, od razu chciała taki sam:) Fantastycznie maluje się nią rzęsy w zewnętrznym kąciku, nie robię kleksów na umalowanej już cieniem powiece, zero poprawek i czarnych kropek. Ma śliczne opakowanie, a jestem, nie ma co ukrywać gadżeciarą.Tusz nie kruszy się i nie osypuje, ma głęboki czarny kolor.
Polecam.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Porozmawiajmy:)