Copyrights @ Journal 2014 - Designed By Templateism - SEO Plugin by MyBloggerLab

, , , , , , , , , , ,

18 jesiennych lakierów do paznokci

Share
Jesień się panoszy, jesień snuje mgłami. Moje pastelowe i kolorowe sukienki oraz szale spoczęły na dnia pawlacza, ciepłe swetry, szale i rękawiczki bez palców czekają na swoją kolej.

Taka sama zmiana warty nastąpiła w moim pudełku z ulubionymi lakierami. Pojawiły się lekkie jak mgiełka szarości, apetyczne jak wino i dynia bordo, złamany zółty, opalizujące metaliczne i głęboki bakłażan z fioletami, no i oczywiście czerwienie.



To wszystko to moje ulubione kolory. Jeśli zaglądacie do mnie na Instagram ( wrzucam całe tony zdjęć:) to wiecie, że nie boję się kolorów na ustach i na paznokciach również.

Które lakiery uważam za najładniejsze tej jesieni?

Właśnie te:



1. Chanel nr 601 mysteriou - metaliczna zieleń khaki wpadająca w brązy

2. Orly harmonious mess-szary z solidną kroplą fioletu, kremowy, dobrze kryje

3. Revlon 245 seductive- burgund z odrobiną  czerni i fioletu, półprzejrzysty, pierwsza warstwa prześwieca, następna kryje, fajny efekt jak z owocowej galaretki

4. Isadora 771 little sparrow - prześliczny nudziak w szarawo-beżowym odcieniu, dobre krycie i szeroki pędzelek

5. Essie after school boy blazer- ciemny, mocno kryjący granat z kroplą czerni

6. YSL 38 gris underground- szary z błękitnym odcieniem, kremowy, mocne krycie i trwałość

7. Misslyn 219 wild passion - metaliczny  z mini drobinkami burgundowy ze złotym poblaskiem, dobrze kryje

8. Dior 999 rouge- klasyczna czerwień jak z samochody straży pożarnej, jasna i żywa, dobre krycie

9. Sephora 75 blackjack - holograficzny nieiesko, stalowo szary z różowymi drobinkami, ładnie kryje

10. L'Oreal color riche 837 bling bling bang -niebieski glitter idealny jako top coat, ale 3 warstwy też pokryją całą płytkę, drobinki różnej wielkości i ciut czerni

11. Avon noir emerald -metaliczny szmaragdowo-zielony, dobrze kryje, jest dość lejący, maleńkie drobinki w stylu halo

12. Astor 263 crown jewels - kremowa dynia, potrzebuje 2 warstw do krycia, ma ładny połysk

13. Zoya livingston -czerwień, kremowa, klasyczna, z tych grzecznych, pełne krycie po 2 warstwach

14. OPI in the cable car pool line - kremowy burgund, nasycony i podszyty fioletem, piękne krycie

15. YSL  nr 8 fuchsia intemporel - fuksja, żywa, kremowa, pięknie kryje już od 1 warstwy

16. Dior 970 nuit 1947 -mrrroczny, krwisty, ciemny w ciekwej kremowo-żelowej formule, świetne krycie i efekt przejzroczystosci jak z galaretki

17. OPI peace & love metaliczny, holograficzny kameleon, kolor zależy od tego jak pada światło, szaro -srebrno -zielonkawo -fioletowy, odlotowy lakier

18. Wibo 190  metaliczny niebieski w odcieniu ultramaryna, na paznokciu grzeczniejszy niż w butelce, ciekawy odcień, potrzebuje 3 warstw by pokryć w pełni

Wszystkie są śliczne i te droższe i te tańsze:





 To moi jesienni ulubieńcy z tego roku, jakich macie wy?


25 komentarze:

  1. 10 i 12 skradły moje serducho :D

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę się zaopatrzyć w 12! koniecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie jesienne kolory na paznokciach to przekleństwo - nie lubię takich typowo jesiennych, a z drugiej strony nie mam też nastroju na typowo letnie, szalone kolory... Z Twoich propozycji podoba mi się 4, 10 i 15 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. czerwienie w moim klimacie, a reszta taka jakś smutna.. ja nie przepadam za jesiennymi kolorami i mogłabym te typowo letnie nosić przez cały rok :D

    OdpowiedzUsuń
  5. kolorki wspaniałe:) idealne dla mnie:) lubie takie odcienie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam fazę na szarości i takie krwiste ciemne odcienie

    OdpowiedzUsuń
  7. Wolę jednak weselsze odcienie. Tak szaro za oknem, że wolę lato na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dobrze,że nie maluję paznokci,bo nie nadążyłabym z kupowaniem nowych kolorów :p

    OdpowiedzUsuń
  9. Szalona... :) Ja chciałabym choć raz pomalować paznokcie tej jesieni, ale moje skórki są w tak opłakanym stanie, że chyba skończy się wizyta u lekarza :(

    OdpowiedzUsuń
  10. W dużym stopniu się z Tobą zgadzam w doborze lakierów! :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. W sumie wszystkie kolory na swój sposób mi się podobają :) Lubię szarości, beże, brązy, zwłaszcza jesienią. Wtedy też sięgam czesciej po bordo, czerń, granat. Niby smutne kolory, a na paznokciach wyglądają bardzo ciekawie :) A czerwień to obowiązkowy kolor każdej kobiety !

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne wszystkie !!! ja bym chciala z tej gromadki YSL 15 , nie mialam żadnego ich lakieru i mnie ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja wybieram fiolety, granaty ale i czerwienie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. 9 i 10 to moje kolory zdecydowanie ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Zakochałam się w 15 :D ojjjj znów do głosu dojdzie mój zakupoholizm :)
    Z początkiem jesieni uwielbiam troszkę żywsze kolory na paznokciach, do ciemniejszych barw przechodzę już w zimie, w jesieni i tej całej otaczającej nas szarówce staram się choć trochę rozpromienić swój świat :)
    Pozdrawiam, Magda :)

    http://moj-swiat-moje-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. 14 byłaby dla mnie zdecydowanym faworytem!



    zapraszam do wzięcia udziału w projekcie, który organizuję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. przepiękne kolory! Najbardziej podobaja mi się czerwienie,bordo itp :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne kolorki :) Ja jesienią stawiam najczęściej na czerwienie i bordo :)
    Pozdrawiam!

    lifeisyourcreation88.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Porozmawiajmy:)