Copyrights @ Journal 2014 - Designed By Templateism - SEO Plugin by MyBloggerLab

, , ,

Na własnej skórze - lakier Virtual lemonade Fruit Cocktail

Share
Najnowszą kolekcję letnich lakierów marki Virtual tworzą emalie w 10 oryginalnych odcieniach. Wyjątkowo soczyste kolory nawiązują do orzeźwiających owocowych koktajli: zielono-kwaśne kiwi, różowo-cierpki grejpfrut, soczyście-leśna jagoda, błyszcząca świeżością truskawka, słodki arbuz oraz ostra żurawina.

Długotrwała winylowa formuła zapewnia głęboki i nasycony kolor oraz maksymalny lustrzany połysk. Lakier jest całkowicie bezpieczny dla płytki paznokcia, nie odbarwia , nie zawiera szkodliwego toluenu oraz formaldehydu.

Mocny kolor przyciąga wzrok, należy więc pamiętać o perfekcyjnym przygotowaniu paznokci. Lakier idealnie będzie prezentował się na krótkich, owalnych paznokciach.

Dostępne kolory: lazurowy błękit, mięta, cytryna, żurawina, ognista czerwień, róż, kobalt, zieleń, koral oraz pastelowy fiolet.



Pojemność: 10 ml
Cena: 8,30 zł

Od 2 dni biegam z tym słodkim, żółtym lakierem nr 142 lemonade na paznokciach. I bardzo mi się podoba. To piękny żółty, i nie kojarzy mi się z lemoniadą, a raczej ze słodkim koglem moglem, bo to taki kremowy, rozbielony kolor. Lakier dobrze się nakłada, ale trzeba być precyzyjnym by wyszła równa tafla koloru. Potrzebuje 2 aplikacji dla pełnego efektu. Ładnie błyszczy, nie blaknie i dobrze się trzyma. Po 2 dniach lekko starły się czubki, nic nie odprysneło, a moje paznokcie są trudne i stanowią wyzwanie dla lakierów. Obecnie mam paznokcie obcięte na krótko i na takich lakier wygląda świetnie. Mam też już trochę opalone dłonie, lakier w tym kolorze zyskuje przy opaleniźnie.
Polecam.

11 komentarze:

  1. Śliczny kolorek. Ja kupiłam niedawno podobny z Barbry ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam te kolorki <3 Marzy mi się taki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog, czekam na kolejne posty!
    zapraszam na

    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ich kolorki, sama posiadam trzy w swojej kolekcji i chyba skuszę się na ten zółty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pokaż na pazurkach :) ja uwielbiam truskawkę z tej kolekcji, a żółty mam z Essence - mega niewypał...

    OdpowiedzUsuń
  6. strasznie podobają mi się takie paznokcie w jasnym żółtym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pokazałabyś na paznokciach? :))

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie tu:)) będę zaglądać:)

    zapraszam do mnie;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Tagnięcie przez mejaczka :
    http://kosmetyczny-bzik.blogspot.com/2011/06/ja-piernicze-p-sexi-mnie-tagnea-d.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny kolor. Ja ostatnio szukałam jakiegoś ciekawego odcienia zieleni, ale jak zobaczyłam ten to myślę, że pewnie też się skusze :))

    OdpowiedzUsuń

Porozmawiajmy:)