Copyrights @ Journal 2014 - Designed By Templateism - SEO Plugin by MyBloggerLab

Świeżo malowane- niebieskości

Share
To takie sobie niebieskości robione na szybko, więc nie bijcie za niedociągnięcia. Z ukłonami dla Urban, za zachętę:)
Tak często maluję oko, bez wyciągania cieni wyżej gdy używam mocnych kolorów, przy mojej prawie całkiem schowanej powiece i okularach minusach zmniejszających oko, kolory tak nie rażą.
Ten błękit w wewnętrznym kąciku to właśnie ten z Make up Studio Blue Emerald o który prosiłyście:)

A zrobić dobrą fotkę makijażu oka jest naprawdę trudno, ja nigdy nie jestem zadowolona z efektu, jak to robią Urbi i Maus, że tak im pięknie wychodzi to ja nie wiem:).
Ukłony:)

10 komentarze:

  1. blue emerald jest piękny :)

    bardzo podoba mi się niebieski makijaż przy brązowych oczach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogę szczerze napisać co sądzę? jednak proponowałabym wyciągnąć cienie wyżej bo szkoda nie pokazywać takiego pięknego koloru. Masz dużo jeszcze przestrzeni do brwi i spokojnie możesz bez obaw o przerysowany efekt wyciągnąć cienie wyżej. No i cieniem na dolnej powiece pojechałaś za bardzo na zewnątrz i taka smuga się zrobiła.
    Musze też dodać że masz przepiękną tęczówkę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Simply_a_woman @dzięki za dobre słowo, a cień jest śliczny

    tylkokasia@ dzięki za radę, prawie nigdy nie wyciągam cieni dużo wyżej, bo strasznie lecą mipowieki i kiepskoto wygląda, jędrność też już nie ta, a wtedy cienie wyglądają nie za dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny makijaż ; )

    zapraszam ;
    http://scarbeq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam niebieski do brązowych oczu <3 mi o wiele bardzie kiepskie zdjęcia oka wychodzą :( co tu na to zaradzić :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam brązowe oczy i w niebieskim się zupełnie nie czuje... Wyglądam w nim jak Kleczkowska ze Złotopolic :D
    Tymbardziej zazdroszcze, że Tobie pasuje...:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepieknie wyglada ten kolor w zestawieniu z Twoja teczowka! Miodzicho! I ciesze sie jak glupia, ze udalo mi sie zachecic Cie do wstawienia makijazu :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wygląda ten kolor na Twoim oczku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też nie lubię się gimnastykować przy robieniu zdjęć makijażu.. po prostu koszmar *///*
    Dlatego podwójne dzięki za wstawienie foty ;D Doceniam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolorki są cudowne, ale mi takie nie pasują.

    OdpowiedzUsuń

Porozmawiajmy:)