Copyrights @ Journal 2014 - Designed By Templateism - SEO Plugin by MyBloggerLab

,

Na własnej skórze - The POREfessional Benefit

Share
Jeśli wygląd twoich porów psuje ci przyjemność z makijażu i w twoich oczach to nie pory, a kratery, to firma Benefit śpieszy z ratunkiem. Pojawił się nowy i skuteczny PRO balsam o działaniu zmniejszającym wygląd porów The POREfessional. Jest to jedwabisty balsam zmniejszający pory.

- lekki
- beztłuszczowy
- półprzeźroczysta powłoka przeznaczona jest dla każdego rodzaju skóry
- ma podwójne działanie: wygładzanie oraz poprawianie wyglądu cery
- może być stosowany zarówno pod jak i na makijaż

Cena: 140 zł

Kiedy pierwszy raz pokazano mi go, przemiła, śliczna Pani z Benefitu widząc moje wątpiące spojrzenie, nałożyła mi odrobinę The POREfessional na grzbiet dłoni, tam gdzie widać dobrze pory i bam, jak przy sztuczce magika, pory znikneły. Jak wymazane gumką, albo przykryte peleryną niewidką. To było prawdziwe odkrycie. The POREfessional na twarzy sprawdza się u mnie równie dobrze. Fajne jest to, że można go używać pod makijaż i na gotowy makijaż, tam gdzie potrzebujemy porawki. Zagościł na dobre w mojej kosmetyczce.
Polecam.

1 komentarze:

  1. Ja tez od pewnego czasu mam na niego ochote, ale nie bylam pewna czy dziala. Teraz na pewno zapisze go na mojej liscie :)

    OdpowiedzUsuń

Porozmawiajmy:)