Copyrights @ Journal 2014 - Designed By Templateism - SEO Plugin by MyBloggerLab

,

Na własnej skórze - szminka Chanel Rouge Coco

Share
Niedawno pokazywałam wam tą luksusową pomadkę Chanel.
http://pieknoscdnia.blogspot.com/2010/03/co-nowego-szminka-rouge-coco-chanel.html
Teraz znalazłam filmik z making of jej uroczej reklamówki z Vanessą Paradis, którą bardzo lubię. I pomyślałam, że napiszę kilka słow o mojej pomadce Rouge Coco.
Mam kolor Satin Nr 34, to naturalny, podbijający kolor moich warg różowy z kroplą fioletu i beżu. Ma cudownie satynowy finisz, nie jest ani zbyt matowa, ani zbyt błyszcząca. Pomadka ślicznie pachnie, jedno pociągnięcie nadaje wargom kolor, a cienka warstwa jest ledwie wyczuwalna. Nie wysusza ust i nie drażni. Trzyma się bardzo długo, wybieram ją na spotkania, bo wiem, że mnie nie zawiedzie i nie zniknie. Nie klei się i nie maże. Prawdziwe cudeńko. Opakowanie jest klasyczne i eleganckie, zawsze przyjemnie chłodne. Lubię nawet ten słynny klik, przy zamykaniu. Teraz mam wielką ochotę na kolor Nr 16 Taffetas rose.
Polecam.

A tu filmik z produkcji reklamówki Rouge Coco.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Porozmawiajmy:)