Copyrights @ Journal 2014 - Designed By Templateism - SEO Plugin by MyBloggerLab

7 kont, które warto śledzić na Twitterze i przy okazji pomóc WOSP

Share
Podobno jeśli nie masz Facebooka , nie istniejsze. Nie zgadzam się z tym, zwłaszcza gdy sam Facebook utrudnia mi dotarcie do treści publikowanych przez polubione strony, a i moje wyświetlenia przycina jeśli mu się nie zapłaci. Nikt nie lubi Page Rank.

Więc może przenieść się tam, gdzie widzisz to co chcesz, a treści możesz łatwo przeszukiwać używając #hashtaga. Tak , tam się narodził, a domem jego jest Twitter.


Na Twiterze podobno znalazła schronienie śmietanka intelektualna  internetu. No cóż, miło być w tak zacnym gronie, ale prawda jest taka, że znajdziesz tam wszystkich od ulubionego pisarza, po fanki Justina Bibera.



Przeczytasz ciekawostki, newsy, komentarze polityczne czy wiadomości ze swojej branży, zależy czego szukasz, kogo  śledzisz, z kim rozmawiasz. A możesz rozmawiać z każdym, nie musisz mieć go we swoich znajomych.

To świetne miejsce i łatwo się wciągnąć w ćwierkanie.

Jak to się robi?


Tak to wygląda z poziomu strony internetowej




-Pobierasz aplikację twitter, lub wchodzisz na ich stronę https://twitter.com, czyli czy jesteś mobile , czy pijesz kawę przy swoim komputerze możesz tam być.


-Możesz umieszczać wiadomości o długości max 140 znaków, zdjęcia i linki


-Możesz dodawać do obserwowanych  interesujące konta/osoby


-Możesz przeszukiwać twittera pod kontem interesujących Cię treści wpisując przed słowem znak# np #BenedictCumberbatch  :)


-Pisząc o kimś dodajecie przed nazwą @  np @pieknoscdnia i wtedy zobacze tego twita

-Może treści likować, przekazywać dalej i cytować

- W każdy piątek dodająć w twicie #FF #FollowFriday i @nazwakogochcesz poecasz konta/osoby, które lubisz innym i w ten sam sposób dajesz im znać,że noże  i do Ciebie warto zajrzeć:)



Na dobry początek polecam wam, konta które mnie interesują:

@gossmakeupartist wie wszystko o makijażu

@  - mój ulubiony pisarz

 ciekawostki

  historia

  jest bardzo zabawny

  cudowne zdjęcia i życie pięknej  Pani Fotograf z NY

@FreakyTheory historie o duchach:)







Zwłaszcza dziś warto mieć twittera , by móc dorzucić się do puszki Wielkiej Orkiestry Świąteczniej Pomocy




wystarczy że twitniesz takie słowa: #MasterCardGrazWOSP  i przeakazujesz w ten sposób 5 zł, a raczej oni za twojego twitta




więc wszyscy dziś twittujemy:)





Jeśli zrobisz to i twittniesz #MasterCardGrazWOSP daj znać, może spotkamy się na Twitterze




#buziaki

@pieknoscdnia





6 komentarze:

  1. Myślę i myślę nad tym tweeterem. Mam Instagram, który mnie wciągnął do końca, ostatnio udzielam się na blogowym Facebooku i jeszcze jeden portal z tymi samymi treściami chyba mi nie zaszkodzi. Muszę to ogarnąć w końcu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie sukcesem jest prowadzenie insta;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za przekazanie informacji, nie wiedziałam ,że taka akcja istnieje!Mój tweet już został wysłany x

    OdpowiedzUsuń
  4. O! Widzę się ładnie rozkręciłaś! :D

    OdpowiedzUsuń

Porozmawiajmy:)