Copyrights @ Journal 2014 - Designed By Templateism - SEO Plugin by MyBloggerLab

, ,

Blue Had Me At Hello

Share
Czemu, czemu nie ma u nas marki Wet  n Wilde? No czemu ?( w tym miejscu można tupać nóżkami)


To tania marka dostępna za wielką wodą, która ma fantastyczne cienie, róże i pomadki, ale ja najbardziej lubię cienie. Właściwie to mam lekkiego bzika na ich punkcie.



Po raz pierwszy miałam je w łapce dzięki blogboxowi i kochanej xbebe18.

Paleta Wet n wild Petal Pusher  to nadal jedna z moich ulubionych paletek, druga jest ta - pełna niebieskości nr 737 Blue Had Me At Hello.  Piękna i właściwa nazwa, bo te kolory złapały mnie od pierwszego spojrzenia.





W zwyczajnej plastikowej palecie mamy 8 kolorów w tym matowa czerń, która robi za eyeliner i biały idealny do rozświetlenia.

 Cienie ( u nich tak zawsze) mają odciśnięte nazwy miejsc gdzie je najlepiej nakładać czyli powieka ruchoma lub załamianie itd. To sprytny pomysł. Dodatkowo z tyłu macie dokładny opis i instrukcję aplikacji. Można zrobić to fajnie? Można i to za małe pieniądze.





Pigmentacja jest bardzo dobra, chociaż też zależy trochę od koloru, ciemne są świetne.





Wet nWilde mają duży wybór paletek, ostatnio są śliczne trójki , w mocnych, wesołych kolorach i piękna duża neutralna paleta 738 Comfort Zone  na którą ostrzę sobie zęby. Moja koleżanka leci do Kanady i jest tak kochana, że mi ją kupi ( dzięki Karinko:), już nie mogę się doczekać.


Szkoda, że nie ma ich u nas:(


A wam jaki marek kosmetycznych  brakuje w Polsce? Co warto sobie jeszcze kupić w Kanadzie czy USA?

47 komentarze:

  1. Zgadzam się z komentarzem powyżej - śliczny turkus. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolory bardzo fajne :), turkus niepowtarzalny, dawno nie widziałam takiego, który by mi się tak widział jak ten*.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszły nowe, limitowane palety,ale sama sie nawet nie zalapalam na żadna :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiesz jak mnie zarazilas tymi cieniami:) limitki widzialam moze mi kolezanka cos upoluje

      Usuń
  4. chyba kazdy zakochal sien w turkusie
    mi za to brakuje polskich kosmetykow w uk :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie moje kolorki, ale wyglądają naprawdę fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, jakie pomysłowe te napisy! szkoda, że ich nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie wiem, ale chyba kiedyś natknęłam się na tą firmę w Pepco. Dokładniej na puder w kamieniu lub rozświetlacz. Nie wykluczam tego, że mnie pamięć zawodzi ;))
    Same cienie chętnie bym zakupiła, bo za dużo się ich naoglądałam na YT :)

    OdpowiedzUsuń
  8. rzeczywiście paleta piękna a ja ostatnimi czasy choruję na turkusy i wszelkie odcieni granatowego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. no niestety jest tak z wieloma rzeczami, że u nas ich nie ma a wyruszamy gdzieś i dalej i są całe półki, niestety :( nie używałam nigdy tych cieni, ale kolorki bardzo fajne :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekne kolory wszystkie mi sie podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne kolorki, fajnie napogmentowane :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super ta paletka wygląda, turkusik jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie wypróbowałabym te cienie :)
    Mi zdecydowanie brakuje w Polsce dodatkowych odcieni już dostępnych u nas produktów, np. cieni Color Tattoo. I Lusha oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  14. chciałabym wypróbować pomadki wet n wild, które mają piękne kolory i ponoć świetną pigmentację oraz trwałość:)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne kolorki, chętnie bym kupiła :) szkoda, że nie ma ich nigdzie w Pl ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi strasznie szkoda, roze maja tez fajne i pomadki

      Usuń
  16. Śliczne kolory choć nie moje. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. pigmentacja wygląda na naprawdę dobrą, muszę się za nimi rozejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  18. faktycznie pigmentacja niebywała! nie sądziłam, że będą się te cienie tak dobrze prezentować :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zawsze chciałam wyprobować te cienie :))

    OdpowiedzUsuń
  20. piękne kolorki, turkus prześliczny!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaki fajny pomysł z tymi podpisami, które do czego! :-D

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo ładne kolory,trochę zimowe i widać,że świetna pigmentacja! To jest najwazniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zwlaszcza tych ciemniejszych , i zimne barwy tak jak lubie:)

      Usuń
  23. Piękne kolory! Jakbym ją widziała na żywo, to bym brała od razu. Bardzo "moja".
    A co do firmy, to ja często widuję ich kosmetyki w Pepco! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. (http://www.pepco.pl/sklepy/m/warszawa-426) tutaj w linku masz adresy sklepów w Warszawie. Ja jestem ze Szczecina, ale u mnie jest ich też całkiem sporo. Pepco ma to do siebie, że są kosmetyki z Anglii i Ameryki, ale są bardzo ograniczone w wyborze. Trafiają się czasem naprawdę fajne perełki.

      Usuń
    2. kochana jestes, dzieki za info, poszukam moze cos sie uda nabyc:)

      Usuń
    3. Nie ma za co:) Uśmiechnij się do jakieś pani ekspedientki i zapytaj, w jakie dni mają dostawy:) Ja dzięki temu upolowałam parę rzeczy, bo z kosmetykami w Pepco jest, jak z ciuchami w SH ;)

      Usuń
  24. Fajne kolory.. zastanawiałam się nad tą paletą ale w końcu wybór padł na bardziej stonowane barwy - 738 Comfort Zone. Bardzo lubię też lakiery do paznokci z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  25. na comfort zone czekam teraz, jak Ci sie spisuje?

    OdpowiedzUsuń
  26. Turkus jest piękny ! I ten niebieski wpadający w granat też mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń

Porozmawiajmy:)