Copyrights @ Journal 2014 - Designed By Templateism - SEO Plugin by MyBloggerLab

, ,

Ratuję paznokcie

Share
Odżywki do paznokci to temat rzeka. Jest ich bardzo dużo, niektóre zyskały miano kultowych, znacie je to Eveline, OPi, Seche Vite.

Ja jednak zawsze miałam opory przed stosowaniem odżywek zmywanych zmywaczem do paznokci. Szukałam ratunku gdzie indziej. Kemy do rąk i paznokci, olejki, a jakiś czas temu odkryłam produkt marki, która wykazała się robiąc świetne odżywki sprayu i maski do włosów L'biotica linia Biovax.

Odżywcze Serum do paznokci Opti cure  to lekki, przeźroczysty, nieklejący się żel w opakowaniu z pompką. Zawiera aż 8 aktywnych składników, które działają silnie regenerująco i wygładzająco na płytkę paznokcia oraz intensywnie nawilżają i pielęgnują skórki wokół niej.

Zawarte w serum naturalne proteiny jedwabiu uelastyczniają paznokcie i nadająim połysk. Keratyna przeciwdziała ich łamaniu i gwarantuje nawilżenie. Zestaw witamin B5, A, E, C i F przeciwdziała kruszeniu i rozdwajaniu się płytek paznokcia. Silnie regeneruje i odżywia. Oliwka z oliwek i olejek z soi bogate wfosfor, potas i żelazo działają na paznokcie i skórę odmładzająco, nawilżająco i ochronnie.

Zestaw składników imponujący.  Wyciskam go odrobinę i wmasowuję w paznokiec, który go tak jakby wypija, czyli nie zostaje tłusta warstwa, znika. Używam go w miarę regularnie jak na mnie, czyli od około miesiąca i widzę poprawę, a że jednocześnie często maluję paznokcie , co zwykle kończy się ich fatalnym stanem, to teraz gdy używam serum tak źle nie jest.


cena ok 18 zł

Skład: Aqua Glycerin, Hydrolyzed Keratin, PEG-12 Dimethicone, Olive Oil PEG-8 Esters, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Methyl Propanediol, Sorbitol, Phenoxyethanol (and) Ethylhexylglycerin, Methyl Gluceth - 20, Triethanolamine, Hydrolyzed Silk, Isopropyl Myristate, Glycine Soja (Soybean) Oil, Carthamus Tinctorius (Safflower) Seed Oil, Linoleic Acid, Tocopheryl Acetate, Retinyl Palmitate, Panthenol, Acrylates/C10 - 30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Parfum, Geraniol, Sodium Chloride, Potassium Sorbate (09.05.2011)

Znacie ten kosmetyk?  A może macie ulubione odżywki do pazurów? Podzielcie się doświadczeniem:)

34 komentarze:

  1. Pierwszy raz widzę tę nowość Biovaxu, ale wydaje mi się, że przez opakowanie aplikacja jest jednak mało wygodna ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam tego kosmetyku. Ja używam Eveline 8 w 1 ale średnio jestem z niej zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  3. Używałam Eveline 8 w 1 i na początku byłam zadowolona bo z kruchych paznokci udało mi się zapuścić długie szpony i w końcu pomalować je na czerwono jak kiedyś. Po kuracji zdecydowałam się sprawdzić czy inne odżywki sprawdzają się równie dobrze i kupiłam pierwszą lepsza z miss sporty.
    Dopiero teraz widzę co Eveline zrobiło z moich paznokci. Jest ogromna różnica pomiędzy odrastającą zdrową płytką, a pozostałością po 8w1. Kompletnie zniszczyła mi paznokcie i zrobiła z nich żółta suchą skorupkę..
    Teraz Miss sporty (tak samo utwardza) i witamina B5 (Calcium pantothenicum) i odrasta zdrowa różowa gładka płytka

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie niestety serum się nie sprawdziło, na moje problemy kiedyś pomogły mi tabletki przepisane przez dermatologa, kiedy problem powrócił zaczęłam stosować odżywkę 8w1 Eveline i pomogła mi rewelacyjnie, dzisiaj wrzucę na bloga zdjęcia przed i po :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Używałam tego serum, ale u mnie nie dawało spektakularnych efektów. Paradoksalnie, żeby moje paznokcie doszły do siebie, muszą być pokryte jakąś warstwą, bo to je chroni przed kolejnymi uszkodzeniami. U mnie najlepiej sprawdziły się odżywki Eveline, teraz stosuję Nail Tek i też jestem bardzo zadowolona, choć trudniej mi ocenić efekty, bo moje paznokcie po prostu utrzymują dobry stan, jaki zafundowała im Eveline.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez używam czegoś podobnego Regenerum się nazywa ale nie zauważyłam jakichś znaczących zmian. Natomiast po zaaplikowaniu odżywki diamentowej Eveline rezultaty są natychmiastowe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ochotę go przetestować, ale zawsze o nim zapominam jak jestem w sklepie ;) Mi najlepiej pomaga kuracja Nail Tekiem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie po masakrze jaką zafundowała mi hybryda ta odżywka pomogła ale nie na długo :/

    OdpowiedzUsuń
  9. nawet nie wiedziałam, że takie coś do paznokci istnieje :) zawsze myślałam, że odżywki, to w formie lakierów :) ale jestem zacofana :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ostatnio po miesiącach katorgi doprowadziłam paznokcie do ładu. Pomógł mi w tym Nail Tek ale niestety wysuszył mi skórki i teraz one wyglądają tragicznie:(

    OdpowiedzUsuń
  11. wolę pomalować paznokcie odżywką, bo wtedy też ładniej wyglądają, niż takie golaski.... wczoraj pisałam o Eveline 8 w 1, oraz Sally Hansen - złotej odżywkce - oby dwie stosuję na przemiennie i bardzo lubię;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam tego produktu, polecam stosowanie olejku rycynowego;)

    OdpowiedzUsuń
  13. O, nigdy nie widziałam tego preparatu, jak wpadnie mi w oko to kupię bo potrzebuję czegoś co mi zreanimuje paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam, ale bez efektów... U mnie najlepsze efekty są po Nail Tek II i Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja raczej nigdy nie miałam problemów z paznokciami, dlatego nie mam też zdania co do tego typu produktów.
    A tak poza tym, nie wiedziałam, że Biovax ma taki produkt..

    OdpowiedzUsuń
  16. mam je dopiero od tygodnia i póki co jeszcze nie mam o nim zdania;)

    OdpowiedzUsuń
  17. chyba przydałaby mi sie taka odżywka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie stosowałem tej odżywki, ale oczywiście posiadam Eveline i całkiem dobrze się sprawuje : ))

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie największą robotę zrobiła Eveline 8w1 to mój niezaprzeczalny hit!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja szukam właśnie jakiejś dobrej odżywki :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Nawet nie wiedziałam, że Biovax ma coś innego poza kosmetykami do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nawet nigdy nie słyszałam o tym:)

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie jest ostatnio tragedia z paznokciami... na zimę mi tak poleciały, że chyba zaraz mi całe odpadną :/

    OdpowiedzUsuń
  24. Chciałam kupić na to serum na promocji w SuperPharm, ale się skończyło :((

    OdpowiedzUsuń
  25. u mnie najbardziej sprawdza się Eveline ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. jestem zaskoczona, nigdy nie slyszalam o takim produkcie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja zaczynam przygodę z Eveline odżywką diamentową, zobaczę efekty.

    OdpowiedzUsuń
  28. Hmm. może spóbuję? Maski to włosów tejże marki uwielbiam! za zapach i działanie!

    OdpowiedzUsuń
  29. Patrząc na miniaturkę myślałam, że dzisiaj recenzujesz jedwab do włosów :D Nie widziałam też odżywki ale wygląda interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Miałam ją kiedyś ale u mnie tylko na skórki działała a paznokci niestety nie wzmocniła ale przyjemni mi się jej używało:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawe jak się sprawdzi :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo mnie zaciekawiłaś tą recenzją :) Ja zawsze używałam odżywek w formie lakieru do paznokci,ale przyznam,że wersja takiego serum jest chyba bardziej kusząca :D

    OdpowiedzUsuń

Porozmawiajmy:)