Copyrights @ Journal 2014 - Designed By Templateism - SEO Plugin by MyBloggerLab

Co się działo? Co się podobało?

Share
Niedziela. Pora na przegląd tygodnia. Wszyscy, którzy przegapili notki, mogą nadrobić zaległości.

A oto one:

Suche włosy, okropne końcówki? Znam ten problem, po zimie doprowadzałam fryzurę do porządku:


http://www.pieknosc-dnia.com.pl/kosmetyki/item/566-ratunek-dla-suchych-wlosow






Celia ma udaną kolekcję błyszczyków i lakierów do paznokci. Swatche znajdziecie tu

http://www.pieknosc-dnia.com.pl/kosmetyki/co-nowego-/item/559-celia-woman-lakiery-i-blyszczyki

 







http://www.pieknosc-dnia.com.pl/kosmetyki/makijaz/item/560-guerlain-udana-fuzja-z-emilio-pucci-terra-azzurra
Letnia kolekcja Guerlan we współpracy z  Emilio Pucci. Co za brązer:) Swatch tu

 



Tu znajdziecie piękną czerwień z kolekcji MAC Hey sailor. Ciągle można się zgłaszać. Wyniki w przyszłą niedzielę:)




Który post najbardziej przypadł Wam do gustu? Bardzo jestem ciekawa:)

15 komentarze:

  1. Ja uwielbiam wszystkie twoje posty :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ta szminka jest piękna! miłego wieczorku i nowego tygodnia :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Celia ^^ i MAC^^. Pomadka z kolekcji NUDE zachęciła mnie do dalszych zakupów kosmetyków z Celii.

    OdpowiedzUsuń
  4. a wyniki z benefitu już są?;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czerwień z Maca jest genialna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się + bronzer i dbałość o włosy <3

      a kiedy wyniki z konkursu o podkład ?

      Usuń
  6. hej
    konkurs widziałam ... ale zanim się zabrałam do rzeczy to już za późno było :(

    pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  7. A kiedy wyniki konkursu z benefit? <:

    OdpowiedzUsuń
  8. lakierków Celii to ja jeszcze nie widziałam :O

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja przyjaciółka ma różowy błyszczyk Celii i jest genialny. A jaki dobry mmmm <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Celia cudne kolory muszę sobie coś sprawić z tej firmy bo nigdy nie miałam.

    OdpowiedzUsuń

Porozmawiajmy:)