Copyrights @ Journal 2014 - Designed By Templateism - SEO Plugin by MyBloggerLab

, , , ,

Na własnej skórze - Wzmacniający krem AA Eco

Share
Kiedy pojawiła się w sklepach linia AA Eco pisałam z entuzjazmem o polskich kremach eco w pięknych opakowaniach. Możecie przeczytać to TU . Tak mi się spodobała ta linia, że nagrodziłam ją tytułem Piękność Roku TU
Dzisiaj pokażę wam Wzmacniający krem do pielęgnacji skóry naczynkowej wymagającej ochrony
Krem wzmacniający zawiera organiczny ekstrakt z pomidora, który skutecznie chroni skórę przed szkodliwym działaniem promieniowania UV oraz zanieczyszczonego środowiska. Witamina C wpływa na poprawę szczelności naczyń krwionośnych.
Wartościowy olej jojoba przyspiesza regenerację komórek skóry oraz łagodzi podrażnienia.


Wielką zaletą kremu jest jego skład, nie znajdziemy w nim :olejków eterycznych, parabenów i innych konserwantów, oleju mineralnego i pochodnych ropy naftowej
silikonów,alkoholu. glikolu propylenowego, etanoloaminy,ftalanów, karminu, glutenu,syntetycznej kompozycji zapachowej, substancji modyfikowanych genetycznie
PEG, SLESi barwników syntetycznych.

O innych zaletach będzie dalej.
Krem ma ładne opakowanie. Solidny słoiczek, który miło jest potrzymać i postawić na półce w łazience. Niesamowita jest konsystencja tego kremu. Zastanawiałam się jak ją Wam opisać. To coś jak gęsta, gładka, sprężysta śmietanka, albo solidnie ubita piana na bezy, taka lśniąca i miła w dotyku.

To krem solidny, odżywczy. Idealny do suchej cery i oczywiście do naczynkowej. Ja używam go na noc, gdy chcę odżywić, wygładzić i wzmocnić skórę. U mnie już jest włączone ogrzewanie i moje policzki to poczuły, ten krem pomaga mi znosić tą nieprzyjazną dla cery aurę.


a ponieważ to krem z pomidorem, na które sezon już niestety się kończy, nie mogę się oprzeć i pokażę Wam tą cudną piosenkę.

Adio pomidory, witaj kremie z ekstraktem z pomidora:)

13 komentarze:

  1. Brzmi dośc fajnie, może go kiedyś przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. AA się rozszalało z tymi naturalnymi składnikami. Ja na razie daję szansę temu -> http://zdrowienatura.blogspot.com/2011/09/krem-do-twarzy.html#comments

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie można kupić tę serię z AA? Do tej pory jej nie widziałam nigdzie.. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że wszystko co ma napis ECO jest automatycznie droższe :/

    OdpowiedzUsuń
  5. to mój krem z oriflame ma chyba podobną konsystencję :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy z serii eco jest tylko krem do cery suchej? Jest może też stworzone z myślą o posiadaczkach cery mieszanej?

    OdpowiedzUsuń
  7. czasami widze u Ciebie produkty, ktore z checia bym potesowala ale coz... przynejmniej sobie o nich poczytam :)

    ps. zostalas otagowana -> http://cosrocewokowpadnie.blogspot.com/2011/10/tag-tell-me-about-yourself-award.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyjaciólka Rudej - poszukaj w sieciówkach

    Lemi - tak bywa czasami

    Karminowe. usta- nie ma jeszcze do mieszanej, jest łagodzący , z marchewką, może się nada?

    Maus Moja Kochana- dziękuję bardzo i jak wyzdrowieję to zrobię tego taga:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmm też się czaję na ten właśnie kremik i mnie zachęciłaś jeszcze bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak mnie pani przekonala, ze w poniedzialek,pierwsze co robie to rossman i ten krem kupuje!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. O rany, piosenka cudna! :) Kremu nie miałam :-)))
    ps. dzisiaj odebrałam F&R, dziękuję! :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. zostałaś otagowana http://beautywizaz.blogspot.com/2011/10/zostaam-nominowana-przez-blizniaczki09.html

    OdpowiedzUsuń

Porozmawiajmy:)