Copyrights @ Journal 2014 - Designed By Templateism - SEO Plugin by MyBloggerLab

, , ,

A na dodatek - biustonosze sportowe Panache

Share
Po raz pierwszy, ale nie ostatni pojawi się dziś bielizna. Ale nie taka sobie zwyczajna, tylko sportowa. Długo szukałam czegoś, co utrzyma mój biust na miejscu w trakcie ćwiczeń. Pamiętam jak męczyłam się na siłowni, pedałując donikąd na rowerku i obserwowałam ćwiczące osoby. Na bieżni biegła dziewczyna. Super, wysportowana, kondycja jak u komandosa, a jasny kucyk kołysał jej się z każdym ruchem. Tylko, że nie tylko kucyk wprawiała w ruch , biust też, co zauważyli ćwiczący z nami panowie.
Biec i trzymać, nie biegać i nie trzymać? Recepta jest prosta. Dobry stanik sportowy.
Ja mam swój w kolorze czarnym, mocno trzyma piersi na miejscu, nie ciśnie, nie obciera. Jest solidny, praktyczny i ładny. Dużą zaletą tej firmy jest też to, że mają ogromny wybór rozmiarów.

O stanikach sportowych firmy Panache przeczytacie tu:

http://www.pieknosc-dnia.com.pl/kosmetyki/co-nowego-/item/94

A Wy używacie specjalnych staników do ćwiczeń?

14 komentarze:

  1. Ja ma na to prosty sposób - nie ćwiczę ;D a jak już biegnę to raczej trzymam piersi, bo się boję że wypadną ze stanika :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam bielizne Panache i uzywam jej od jakiegos czasu:) Model Tango II to moj nr 1 jezeli chodzi o staniki i jeszcze limitowane kolory-bajka!

    OdpowiedzUsuń
  3. dianuseeek- wiele dziewczyn takbiega:)

    Hexxana - właśnie myślę o zakupie zwykłego stanika, i chyba kupię ich, bo ten sportowy jest super

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ćwiczę, to w normalnych stanikach, na szczęście nic mi nie wypada;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jak kiedyś dużo ćwiczyłam, to marzyłam o takim staniku, bo to niedobrze na biust robi ćwiczenie w zwykłym :) Piersi tracą jędrność, skóra się naciąga i później będą obwisać - tak czytałam. Teraz nie ćwiczę wcale, ale przydałoby się wziąć za siebie - wtedy na pewno kupie sportowy stanik.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ćwiczę w biustonoszu sportowym, jako jedyna!!! z około 25 dziewczyn, które chodzą ze mną na aerobik. Ciężko mi było znaleźć na siebie biustonosz i to jeszcze w dobrym rozmiarze, bo większość kończyła się na D, ale się udało. Mój biust nie skacze nigdy, nawet jak biegnę do autobusu, bo noszę dobrze dobraną bieliznę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękność Dnia, goraco polecam staniki Panache choc akurat Tango II jest wysoko zabudowana balkonetka i np. w mim przypadku przy duzym biuscie spisuje sie rewelacyjnie.Ale np. juz wersja plunge jest bajeczna nie tylko do dekoltow.
    Polecam przede wszystkim Arize-jest piekna i wystepuje w cudnych zestawieniach kolorystycznych.Warte uwagi jest takze Confetti:)Harmony mniej mi sie podoba ze wzgledu na fiszbiny, ktore wyjatkowo mi nie leza.
    Jak dla mnie ta marka robi biustonosze, ktore sa nie do zdarcia.Jakosciowo rewelacjyjne i dodam na zakonczenie tyle, ze mam bialy stanik ktory ma juz ok.4 lat i nadal jest to snieznobiala biel!
    Pozdrawiam i zycze udanego zakupu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mieszkam w Gorzowie Wlkp, gdzie mogę kupić ten biustonosz?Majka

    OdpowiedzUsuń
  9. Majka - wejdź na Lobby Biuściastych na portalu gazeta lub na Balkonetkę, lub na wizaz.pl na forum Moda jest osobny stanikowy topic i w każdym z tych miejsc uzyskasz najlepszą pomoc - odnośnie rozmiaru i adresy sklepów, gdzie możesz zaopatrzyć się w porządną (czyt. brytyjską) bieliznę.
    Taniej jest w necie, nawet na alledrogo jest spory wybór, z tym, że na początek polecam zakupy stacjonarne, żeby właściwie dobrać rozmiar i fason.

    OdpowiedzUsuń
  10. cóż...powiem tak- mie nie ma co wypaść, wiec mogę spokojnie ćwiczyć na wf w zwykłym staniku... i chyba Wam tego zazdroszczę...tego "problemu" :( ja wiem, że to jest uciążliwe, ale przynajmniej macie ten biust, nie to co ja ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawy blog o urodzie :)
    masz jakies sposoby na pozbycie się wągrów? zrob post o tym. jestem ciekawa twojego zdania na ten temat

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny wpis. Będę zaglądać częściej.

    OdpowiedzUsuń
  13. W końcu biustonosze sportowe od tego są aby w nich ćwiczyć i ja również je w ten sam sposób wykorzystuję. Zresztą jak widziałam to również jest kilka fajnych akcesoriów do biustonoszy https://www.etam.pl/biustonosze-akcesoria które w znacznym stopniu ułatwiają nam noszenie biustonoszy na co dzień.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie tam sportowe staniki spłaszczają bardzo biust. Nie podoba mi się ten efekt. Do ćwiczeń wiadomo trzeba nosić ale nigdy więcej. Na codzień wolę unoszące osłonki https://julimex.pl/pl/p/Silnie-unoszace-oslonki-Rabbit-PS-10/1664 zaskoczycie się pozytywnie jak pierwszy raz nałożycie. Maskuje brodawki a do tego dzięki plastrom znacznie podnoszą piersi i biust wydaje się od razu większy.

    OdpowiedzUsuń

Porozmawiajmy:)