Copyrights @ Journal 2014 - Designed By Templateism - SEO Plugin by MyBloggerLab

, , ,

Co nowego - błyszczyki High Shine Manhattan

Share
Już niedługo, 1 lipca 2011 szukajcie w szafach Manhattan odnowionej linii błyszczyków High Shine. Zmienia się opakowanie , pojawia się nowy aplikator w formie gąbeczki i nowe, pełne blasku odcienie. High Shine to lekkie błyszczyki, o półtransparentnej , mokrej tafli koloru pełne delikatnych brokatowych drobinek. Pachną owocowo i ładnie wyglądają na ustach. Nowe opakowanie jest nowoczesne, a aplikator wygodny.

7 kolorów: (56N,53L,52W,52N,45B, 19L, 15N)


cena : 13.99 zł.






7 komentarze:

  1. Świetne mają kolorki. Kupiłabym, ale te "brokatowe drobinki", niestety nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Także nie przepadam za drobinkami w błyszczykach. I w ogóle nigdy nie używałam kosmetków z tej firmy. Sama nie wiem dlaczego. ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja własnie lubiłam je za ten stary aplikator..

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja słyszałam, ze manhattan wycofuje się z Polski i np w mojej naturze już go nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  5. To prawda, Manhattan wycofują z polskich sklepów...

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorki piękne, a skoro zmieniają opakowania to wypadałoby kupić :)

    OdpowiedzUsuń

Porozmawiajmy:)