Copyrights @ Journal 2014 - Designed By Templateism - SEO Plugin by MyBloggerLab

Zdrowie i uroda - Alphol Omega Plus podsumowanie

Share
Pod koniec zeszłego roku wziełam udział w programie badawczym "Alphol Anti -aging - diagnoza skuteczności". 12.10.2010 poddałam się testom specjalnym aparatem. Wyniki i wrażenia opisałam tu: KLIK
Oczywiście grzecznie łykałam tabletki Alpholu i zgłosiłam się na test na zakończenie programu.
Wynik testu nawet mnie zaskoczył. Generalnie wiadomo, że dobre i regularne przyjmowane suplementy diety mogą porawić kondycje naszej skóry lub włosów, ale zobaczyć wynik na wydruku i przekonać się, że tak jest naprawdę to fajne przeżycie. Od razu poczułam się lepiej.
Alphol Omega Plus, produkt firmy Tymofarm, to suplement diety dla kobiet, które chcą pozostać młode. Ujędrnia i odżywia skórę, pomaga utrzymać młodzieńczą sylwetkę i poprawia samopoczucie. Głównym składnikiem Alpholu są wspominane niezbędne nienasycone kwasy tłuszczowe, czyli w skrócie NNKT.

A oto wyniki testu dla porównania:

test nr 1 zanim zaczełam łykać Alphol Omega Plus
test nr 2 po ok 3 miesiącach kuracji
Zielone kreseczki to mój wynik. I co my tu mamy? Jak widać po kuracji było dużo lepiej. Skóra gładsza, bardziej jędrna, zaskoczyły mnie zmniejszone pory. Sama wiem, że po zimie moja cera zwykle nie jest w najlepszej formie. A tu taki wynik, jest lepiej niż zwykle w tym okresie.
Myślę, że w przyszłym roku powtórzę kurację. Już wiem, że warto.

1 komentarze:

Porozmawiajmy:)