Copyrights @ Journal 2014 - Designed By Templateism - SEO Plugin by MyBloggerLab

, , , ,

Na własnej skórze- szminka Sheen Supreme Lipstick MAC

Share
Po wprowadzeniu przez MAC w zeszłym roku doskonałej, supertrwałej szminki Pro Longwear Lipcreme KLIK na wiosnę pojawiła się kolejna mistrzowska pomadka w portfolio tej tak lubianej firmy. Nowa Sheen Supreme Lipstick. To bogata, kremowa szminka, która zapewnia średnie stopniowalne krycie z połyskliwym wykończeniem przypominającym błyszczyk. Intensywnie nawilżająca formuła idealnie rozprowadza się na ustach, zostawiając oprócz pięknego koloru połyskliwy perłowy lub kremowy finisz. Baza o konsystencji żelu sprawia, że kolor idealnie wtapia się w wargi, dzięki czemu produkt posiada lekką, przyjemną konsystencję podobną do balsamu do ust. Zawarty w produkcie zwiększający połysk polimer nadaje mu oszałamiający blask, a takie nawilżające składniki jak masło shea zapewniają natychmiastowe i trwałe nawilżenie. Szminka Sheen Supreme została przetestowana dermatologicznie.

Cena: 79 zł

To pomadka po którą sięgam ostatnio najczęściej. Jako wielbicielka czerwieni na ustach skusiłam się na kolor New Temptation. Mocny , intensywny kolor na pomadce łagodnieje na ustach dzięki swojej półprzejrzystości. Cudownie się nakłada i bardzo dobrze można stopniować siłę koloru. Jedna warstwa sprawia wrażenie przygryzionych warg, naturalnej czerwieni, kolejne dodają ustom wyrazu. Pomadka jest leciutka i nie wyczuwalna na wargach. Ma delikatny, mokry połysk.
Spodoba się tym z was, które nie miały serca do szminek, a wolały błyszczyki:)
Polecam

Stopniowanie koloru:

8 komentarze:

  1. Dla mine ta szminka to niestety nieporozumienie... A szkoda bo b chcialam ja kochac... Piekne kolory I na tym koniec :(

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurcze, a czemu Urban? U mnie tak się pięknie spisuje, leży pod lustrem w przedpokoju i miziam się ilekroć wychodzę:)
    Może kolor nie ten?

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachęcająco brzmi, ale cena... mnie przerasta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolory piękne, ale chyba nie byłabym w stanie tyle wydać na szminkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Za ciemna jak dla mnie.
    Chodź do niektórych stylizacji pasuję taka czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny kolorek ;D
    Też słyszałam o tym płynie złuszczającym podobno działa cuda. A czemu zero kremów? Bardziej szkodzą niż pomagają?

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmmm.
    śliczny jest ten czerwony na lustrze.
    U mnie nowy post.
    http://as-a-blonde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mmmm.
    śliczny jest ten czerwony na lustrze.
    U mnie nowy post.
    http://as-a-blonde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Porozmawiajmy:)