Copyrights @ Journal 2014 - Designed By Templateism - SEO Plugin by MyBloggerLab

, ,

Kolekcje wiosenne - Mary Kay

Share
Oto dwie propozycje makijaży od Mary Kay, wykonane ich słynnymi, mineralnymi kosmetykami. Mineralne cienie do powiek KLIK pięknie się rozprowadzają, są miękkie, dobrze napigmentowane, mają matowe lub satynowe wykończenie. Bardzo lubię róż
Strawberry Cream
KLIK, jego kolor przypomina kolor naturalnego rumieńca, przy aplikacji nadaje kolor stopniowo, nie robi mocnej plamy, więc łatwo uzyskać pożądany efekt. O kremowej szmince pisałam tu KLIK

Makijaż Blondynki - Aline:

- Mineralny Cień do Powiek – Crystaline i Honey Spice

- Konturówka do Oczu – Olive

- Tusz do Rzęs Ultimate – Czarny

- Mineralny Róż do Policzków – Strawberry Cream

- Kremowa Szminka do Ust – Sunset

- Błyszczyk – Melon Sorbet


Makijaż Szatynki - Kelly:

- Mineralny cień do Powiek – Steel i Denim Frost

- Tusz do Rzęs Ultimate – Czarny

- Mineralny Róż do Policzków – Shy Blush

- Błyszczyk – Melon Sorbet

2 komentarze:

  1. Wczoraj 5 razy pod rząd puszczałem sobie Twój filmik o lakierach do paznokci...

    Masz jeden z najbardziej hipnotycznych głosów jakie w życiu słyszałem.

    I jak będziesz robiła następne filmiki to mam prośbę o jakość dźwięku taką jak w lakierach do paznokcie, bo reszta filmików ma jakieś zakłócenia...

    Pozdrawiam i czekam na filmiki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuje za tak miłe słowa.
    Aż się zarumieniłam:)

    O filmikach ostatnio myślę, ale tak z nieśmiałością, nie jestem zadowolona z ich jakości, i zawsze się plączę jak opowiadam :)

    OdpowiedzUsuń

Porozmawiajmy:)