Copyrights @ Journal 2014 - Designed By Templateism - SEO Plugin by MyBloggerLab

, , , ,

Na własnej skórze - lakier do paznokci Maybelline NY Forever Strong

Share
Wyjęłam nieco już zapomniany lakier Maybelline NY Forever Strong w kolorze nr 06 Deep Red, bo zachciało mi się ożywiającej czerwieni na paznokciach. Może to podświadomy sygnał, że Walentynki już blisko. Lakier zawiera wapń, żelazo i silikon, które wzmacniają i utwardzają płytkę paznokcia, zapewniając jednocześnie kolor trwały nawet do tygodnia.
Lubię mieć umalowane paznokcie, jednak marna ze mnie manicurzystka. Wszystkie zasady są znane, używam dobrego lakieru podkładowego, starannie nanoszę kolor ( zawsze wybrudzę palce), używam top couta i niestety, lakiery rzadko kiedy pozostają w stanie nienaruszonym, po przekroczeniu magicznej granicy 3 dni.
Ten wytrzymał 5, wytarły się tylko czubki, nic nie odprysnęło, kolor tylko odrobinkę ściemniał.
A kolor jest przepiękny. Głęboka, czysta czerwień. Zbliżona do koloru krwi. Gładka, bez drobinek, kremowa. Pięknie kryjąca. Ręce wyglądają fantastycznie. Podoba się facetom:)
Jako bonus lakier wysycha całkiem szybko. Polecam
Zrobiłam kilka zdjęć, ale aparat i komputer przekłamuje kolory.

3 komentarze:

  1. Oj walentynki blisko :) A ten kolor akurat będzie odpowiadac na romantyczny wieczór.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie bardzo ładny kolor, chyba też muszę sobie zrobić czerwone pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny kolorek! Właśnie takiego szukałam! :)

    OdpowiedzUsuń

Porozmawiajmy:)