Copyrights @ Journal 2014 - Designed By Templateism - SEO Plugin by MyBloggerLab

, ,

Włosy - Shimmer Gold Spray Brocato

Share
Kiedyś czytałam uroczą książkę "Selene córka Kleopatry" Natalii Rolleczek. Było to daaawno temu. Książka bardzo mi się podobała i przemawiała do mojej nastoletniej wyobraźni. Zapamiętałam scenę pudrowania włosów złotym pudrem, który delikatnie lśnił na skrętach i falach pięknych włosów bohaterki. Wyobrażałam sobie jak pięknie to wygląda. Klasyczne lakiery z brokatem nie dają tak delikatnego i subtelnego efektu jaki pozostał w mojej wyobraźni. Ale Shimmer Gold Spray Brocato to zupełnie inna sprawa.
Jeśli balujecie jeszcze w weekendy w karnawałowym nastroju i chcecie podkręcić efekt jaki wywołuje wasza fryzura wypróbujcie te kosmetyki. Marka Brocato przedstawia delikatne, błyszczące lakiery ze złotymi lub platynowymi drobinkami – Shimmer Gold Spray oraz Shimmer Platinum Spray. Kosmetyk stosujemy po zakończeniu stylizacji włosów, aby dodać fryzurze pięknego połysku. Można go również rozpylić na skórę i ubranie w celu dodania subtelnego blasku.
Te kosmetyki z dodatkiem brokatu, dodadzą nowego wymiaru każdej fryzurze. Złote drobiny zawarte w lakierze będą idealnie harmonizować z urodą kobiet o ciepłej karnacji z blond, rudymi lub jasno brązowymi włosami oraz jasno brązowymi lub zielonymi oczami. Natomiast odcień platyny polecam kobietom o zimnej karnacji, ciemnych włosach i niebieskich lub zielonych oczach.
Cena :
Shimmer Gold Spray 127 ml 53,00 PLN
Shimmer Platinum Spray 127 ml 53,00 PLN

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Porozmawiajmy:)