Copyrights @ Journal 2014 - Designed By Templateism - SEO Plugin by MyBloggerLab

, ,

Na własnej skórze - Catrice Eyebrow Set

Share
Czy znacie markę Catrice? Ja mam od niedawna kilka produktów. Najczęściej sięgam po cienie do brwi Catrice Eyebrow Set.
Mają wyjątkowo ładne kolory, nie za ciemne nie za jasne, takie w sam raz dla mnie. Jaśniejszego używam na dzień, ciemniejszego gdy chcę mocniej podkreślić brwi. Mieszam też kolory ze sobą. Są niesamowicie trwałe, o ile ktoś nie ma nawyku pocierania brwi:)
Ładnie się nakładają i rozcierają. Mój ukośny pędzelek Inglota zgrabnie rysuje kreseczkę definiującą łuk brwi i pięknie je rozciera.
Mają schowany w szufladce malutki aplikator, pęsetkę i
szczoteczkę. Za tą cenę rewelacja.
Polecam.
Cena:15,90

Kosmetyki Catrice dostępne są w sieci Drogerie Natura.

2 komentarze:

  1. Fajny zestawik. :)
    Jeżeli jeszcze nie wzięłaś udziału w moim rozdaniu to serdecznie zapraszam. ;)
    http://xdominikax3.blogspot.com/2010/12/moje-rozdanie-dla-was.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Cena bardzo korzystna i zachęcająca :) Będę musiała się mi bliżej przyjrzeć ;)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń

Porozmawiajmy:)