Copyrights @ Journal 2014 - Designed By Templateism - SEO Plugin by MyBloggerLab

,

Na własnej skórze - płyn do kąpieli La Maison de Senteurs Lavande Provensale Marks & Spencer

Share
Oglądałam niedawno po raz kolejny film R.Scotta z boskim Russelem Crowem Dobry Rok. Jak zawsze bawiła mnie scena z lawendą i skorpionami. Ta lawenda tak mi utkwiła w pamięci, że wieczorem sięgnełam po lawendowy płyn do kąpieli Marks & Spencer. La Maison de Senteurs Lavender Bath Cream pięknie wygląda w łazience. W uroczej, szklanej butelce jest biały, kremowy i cudownie pachnący płyn do kąpieli. Zawiera aromatyczny olejek z francuskiej lawendy, którego głęboki i prawdziwie lawendowy zapach relaksuje. Po kąpieli skóra długo pachnie lawendą. Płyn daje gęstą pianę i długo się utrzymuje na wodzie. Nie wysusza skóry. Polecam


Dla wielbicielek sklepów Marks & Spencer mam fajną wiadomość. W połowie października otwiera się największy sklep Marks & Spencer w Polsce i jeden z największych w naszej części Europy, będzie się mieścił w D.T. Wars & Sawa, Junior, czyli w samym centrum Warszawy.
Znajdzie się w nim na pewno dobrze zaopatrzony dział spożywczy i kosmetyczny. Już się nie mogę doczekać.



Tu macie trailer z filmu. Oglądać przy kieliszku dobrego wina.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Porozmawiajmy:)