Copyrights @ Journal 2014 - Designed By Templateism - SEO Plugin by MyBloggerLab

,

Na własnej skórze - cienie Rouge Bunny Rouge

Share
Kiedy ptaki śpiewają – długotrwałe pojedyncze i podwójne cienie do powiek Rouge Bunny Rouge.
A teraz krótka bajka:
W Zaczarowanym Ogrodzie cały rok wyczekuje się niecierpliwie festiwalu migoczących świetlików. Tego iście uroczystego dnia,najpiękniejsze głosy ptasiego świata żywią się maleńkimi fajerwerkami, strojąc i ozdabiając nimi swoje głosy, aby później zebrać się i wykonać wspólnie jeden jedyny taki koncert. Ich triumfujące, pełne szczęścia muzyczne tony są dźwiękami wygrawerowanymi w syropie z mleka i fig, przechowywanym w maleńkich dzbanuszkach, którymi można nacieszyć swoje zmysły przez cały rok. Tak jak ta złocista pianka muzycznego syropu, cienie do powiek „Kiedy ptaki śpiewają” są soczystym sekretem okrytym egzotyczną zagadką. To kolorowe upierzenie, zdobi Cię w odcienie tak smakowicie delikatne jak miękka cisza, która przepływa spokojnie, lub tak olśniewająco pełne wigoru i wibrującego koloru jak zdobione klejnotami muzyczne nuty. Tak uzależniające są te kawałeczki piękna, że będziesz chciała stworzyć swoje własne kalejdoskopowe fale koloru za każdym razem jak je nałożysz.

Cienie do powiek Rouge Bunny Rouge są zadziwiająco lekkie, kremowe ,o niespotykanej trwałości. Dzięki specjalnej formule kosmetyk jest intensywnie opalizujący. Bardzo trwały, perłowy pył pozostanie na powiekach przez 8 godzin – nie pokruszy się i nie zblednie, będzie wyglądał idealnie i świeżo przez cały dzień. Zostaje na powiekach jak druga skóra.
Działa leczniczo na skórę, dzięki stymulującym właściwościom pomarańczowych flawonoidów , które poprawiają mikrocyrkulację krwi na powiekach, oraz posiadają właściwości rozświetlające i chroniące przed wolnymi rodnikami. Jego zmikronizowane pigmenty poprawia czystość i dobre przyleganie koloru, a spoiwo silikonowe daje bardzo dobrą przyczepność i kremową konsystencję.
Intensywny, lśniący kolor, który gładko i łatwo się rozprowadza sprawia, że nakładanie cieni jest prawdziwą przyjemnością. Mają nazwy związane z kolorowymi ptaszkami.

Do wyboru jest 20 iskrzących odcieni.
Cena:90 zł
Dostępne są wyłącznie w perfumeriach Douglas.

Moja opinia: śliczne pudełeczka z lusterkiem pełne ciekawych kolorów. Ja mam 012 Tantalizing Lovebird - brzoskwiniowo różowy, lekko lśniący kolor, przypominający słodki rumieniec.
Cień jest gładki i aksamitny, daje mocny kolor, jest bardzo ładnie napigmentowany. Miękko i łatwo się rozciera i nie blaknie. Ładnie się trzyma.
Polecam

2 komentarze:

  1. Ja też kupiłam ich cienie i jestem zachwycona. Niedawno widziałam nowość jaką są matowe cienie - obłędne i jakie nazwy - królewski gołąbek w odcieniach szarości to mój ulubiony.

    OdpowiedzUsuń
  2. mam większość ich cieni i naprawde już po pierwszym zakupie czegokolwiek z RBR można się totalnie zakochać i uzależnić. cienie są genialne (mam głównie ciemne), pięknie się cieniują, super trzymają, nie blakną, mają przecudowne, niespotykane w innych markach odcienie. polecam szczerze i serdecznie. warto wydać na nie pieniążki.

    OdpowiedzUsuń

Porozmawiajmy:)