Copyrights @ Journal 2014 - Designed By Templateism - SEO Plugin by MyBloggerLab

Ankieta - Ulubiony kosmetyk do makijażu

Share
Dziękuje wszystkim osobom, które wzięły udział w mojej pierwszej ankiecie. Wiem, że wam się ten pomysł spodobał i będę je robiła częściej. Głosowałyśmy na ulubiony kosmetyk do makijażu.
Bezapelacyjnie wygrał tusz do rzęs zdobywając 31 głosów.
1. Tusz do rzęs 31 głosów
2. Błyszczyk 22 głosy
3. Puder 14 głosów
4. Kredka do oczu 13 głosów
5. Cienie do powiek
6. Róż
7. Szminka
Dziwią mnie słabe wyniki szminek, ja sama je bardzo lubię. Róż jest niedoceniany i uważany za trudny w aplikacji, tak samo cienie. Wiele dziewczyn mówi, że trudno dobrać kolor i makijaż nimi jest czasochłonny. Ja sama uwielbiam cienie do powiek, mam ich wiele i naprawdę, umalowane nimi oczy wyglądają przepięknie. Warto mieć w domu przynajmniej 2 komplety, codzienny i wieczorowy.
A co wy o tym myślicie?

1 komentarze:

  1. Waleriana, masz rację. Odrobina różu, najlepiej rozświetlającego, znakomicie odświeża cerę. Co do szminek, to mi akurat pasuje mocniejsze podkreślenie oczu niż ust, ale znam dziewczynę, któa maluje usta na soczystą czerwień lub ostry róż i do tego tylko odrobina tuszu do rzęs. Wygląda rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń

Porozmawiajmy:)