Copyrights @ Journal 2014 - Designed By Templateism - SEO Plugin by MyBloggerLab

Na wlasnej skórze - szminka 24-karatowa szminka Ultra Colour Rich Avon

Share

Oto nowa, wyjątkowa 24-karatowa złota szminka Ultra Colour Rich. Sprawia ona, że usta stają się bardziej błyszczące, lśniące i roziskrzone połyskiem cennego, złotego kruszcu. Kosmetyk dostępny jest w soczystych, kremowych kolorach, które pięknie uwydatniają kontur ust. Dodatkowo formuła szminki została wzbogaconą witaminą E, dzięki czemu nawilża usta pozostawiając je miękkimi i gładkimi.

Dostępne kolory: 24K Gold, Amethyst Gold, 24k Pink, Chocolate Gold, Golden Peach, Golden Rose, Golden Wine, Ruby in Gold.

Pojemność 3,6 gr

Cena regularna: 32 zł



Moja opinia:

Złoto ma w sobie coś kuszącego. Ja też dałam się skusić na jego blask w nowej szmince Avon .Ma ładne złote, zgrabne opakowanie. Pachnie delikatnie różami. Jest lekka i ładnie się nakłada. Niesamowicie lśni, a ten blask wyrażnie powiększa usta. Po pomalowaniu nie czuć jej na ustach i nie wysusza ich. Miałam śliczny różowy kolor- 24k Pink , idealny na lato do romantycznych sukienek, ale pokazałam ją mamie i tak jej się spodobała, że muszę teraz rozejrzeć się za nową.:)

Tym razem postawię na czerwień.

Polecam


0 komentarze:

Prześlij komentarz

Porozmawiajmy:)