Copyrights @ Journal 2014 - Designed By Templateism - SEO Plugin by MyBloggerLab

, ,

Na wlasnej skórze - Ombre D`Eau Chanel

Share


Ombre D`Eau - dwufazowy cień do oczu

Rozświetlający, płynny cień o dwufazowej konsystencji.
Nawilża skórę jest lekki i nie tłusty, a do tego niezwykle trwały .
Wchodzi w skład letniej kolekcji Chanel Cote' d Azur

Moja opinia:

Bardzo lubię eksperymentować z kosmetykami. Nowa konsystencja czy sposób aplikacji nieodmiennie wprawiają mnie w zaciekawienie, a co za tym idzie w chęć posiadania. Tak było i tym razem.
Cień zachwycił mnie już od pierwszego użycia. Ostrożnie podpatrzyłam filmik instruktażowy na stronie Chanel
http://www.chanel.com w dziale
w dziale z nowościami i zaczęłam próbować sama.
Cień jest lekki jak woda i miło chłodzi powiekę, łatwo się rozsmarowuje i pięknie lśni. Może być bazą pod inne cienie, może być tylko subtelną poświatą na oku, lub mocnym nasyconym kolorem,co kto woli. Trzyma się cały dzień, nie roluje i nie blaknie. Ślicznie stapia się ze skórą i nie podkreśla zmarszczek.
Mój ulubieniec na lato
Mam odcień Seashore zloto beżowy.
Polecam

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Porozmawiajmy:)