Copyrights @ Journal 2014 - Designed By Templateism - SEO Plugin by MyBloggerLab

Dobre samopoczucie

Share


Pamiętacie może jak zapytana o to co ma na twarzy umalowana Ciri odpowiada
- Dobre samopoczucie.( Sapkowski)

To by się zgadzało, umalowana czuję się lepiej. I nie chodzi tylko o to, że to co mi przeszkadza dzięki tajemnym sztuczkom zostaje wymazane z mojej twarzy , a to co lubię podkreślone. To raczej tak, jak by kolory nałożone przed lustrem wnikały we mnie i poprawiały mi samopoczucie. Rytuał codziennego makijażu.

Zakupy kosmetyków też potrafią być remedium na smutki dnia codziennego. Potrafię zaglądać do perfumerii nie tylko gdy coś jest mi potrzebne, ale i tak tylko, pooglądać. Co jest nowego, co mają w promocji. Powąchać nowy zapach , wypróbować nową szminkę i prawie zawsze wychodzę z czymś nowym w torebce.
A wy jak często dajecie się skusić?
Ostatnie nabytki wazelinka do ust w uroczym pudełeczku Floslek i Sally Hansen Diamond Strenght do paznokci- świetny produkt idealnie wzmacna lakier i chroni u mnie do tygodnia na paznokciach.
A co wy kupilyście ostatnio?

Chciałabym umieszczać tu zdjęcia i informacje o nowych produktach pojawiających się na rynku. Ale, że chcę robić to jak należy zwtacam się po zgodę do producentów.
Co z tego będzie dowiem się za jakiś czas

Porada Dnia

Jeśli masz drugą brodę i nie przepadasz za nią, weż puder brązujący ( ja polecam Shiseido Luminizing Color Powder Golden Bronye) i delikatnie muśnij pędzlem szuję tuż pod brodą w kierunku od ucha do ucha i odrobinkę środek szyii z góry na dół.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Porozmawiajmy:)