Copyrights @ Journal 2014 - Designed By Templateism - SEO Plugin by MyBloggerLab

Blogbox. Moja karta informacyjna:)

Share

Oto moja karta. Mam nadzieję, że pomoże osobie, która mnie wylosuje:) Strasznie jestem ciekawa kto trafi do mnie. Blogbox to fantastyczny pomysł:). Brawa dla Obesssion. Mam nadzieję, że ta edycja będzie jeszcze bardziej udana.

Moja karta informacyjna:

Jaki masz typ skóry twarzy i ciała?

Mhh to trudne pytanie. Cera normalna ze skłonnością do suchych policzków i odrobinkę świecącą się strefą T. Zmarszczki niestety obecne.

Ciało? Skóra normalna.

Jaki typ włosów posiadasz? (długie/krótkie, ciemne/ jasne, farbowane lub nie, przetłuszczające się, suche czy normalne)?

Śrdniodługie, ciemne, nie farbowane, czasami się przetłuszczają a końcówki bywają za suche. Generalnie trudne i kapryśne.

Jakie zapachy preferujesz (piżmowe, kwiatowe, itd.)?

Idzie lato więc zapachy czyste, wodne, delikatne i świeże. Nie lubię za mocno pachnących kosmetyków do twarzy.

Jakie kosmetyki są Twoimi ulubionymi, po które najczęściej sięgasz a których nie znosisz?

Ukochane? Cienie do powiek, szminki i kremy pod oczy. Nie znoszę kosmetyków do depilacji, żeli do włosów i samoopalaczy. Nie przepadam za błyszczykami i kosmetykami z pochodnymi ropy naftowej czyli petroleum i mineral oil. Lubię kosmetyki naturalne, a w kolorówce mocne, zimne kolory. Nie przepadam za brokatowymi i perłowymi kosmetykami do makijażu.

Twoja podstawowa pielęgnacja to...?

Serum, krem do twarzy, krem pod oczy, micele do demakijażu. Podkład, róż, cienie, eyeliner, tusz. Szminka. ( podstawowy makijaż:)

Lubię mieć pod ręką dobry balsam do ust, raczej naturalny i krem do rąk , ale bez paraffinum liquidum

5 komentarze:

  1. nic a nic nie wierze w te zmarszczki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też nie mogę uwierzyć, ale od tego niestety nie znikają:)

    też bierzesz udział w blogboxie?

    OdpowiedzUsuń
  3. swietny pomysl z tym blogboxem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna inicjatywa. Zwłaszcza że czytałam o ostatnich Glossy(?) Boxach...

    OdpowiedzUsuń

Porozmawiajmy:)