Copyrights @ Journal 2014 - Designed By Templateism - SEO Plugin by MyBloggerLab

Wygraj lakier OPI:)

Share
Kochani, ogłaszam szybki konkurs. Proste pytanie, piękna nagroda. Bawimy się?

Zasady:

Trzeba być obserwatorem.
Trzeba napisać o rozdaniu u siebie na blogu.
Trzeba zgłosić się w komentarzu pod tym postem z linkiem do notki i odpowiedzieć na pytanie:

Dlaczego malujesz paznokcie?

Wybiorę odpowiedz która najbardziej mi się spodoba.

Nagroda to ten śliczny lakier firmy OPI Miss Piggy. Całą kolekcję możecie zobaczyć TU

Konkurs trwa do wtorku 22.11.2011

Zapraszam:)

38 komentarze:

  1. * obserwuję jako: ` crazy natalka .
    * mail: natalia201@amorki.pl
    * notka: http://natalka-poleca.blogspot.com/p/rozdania.html

    ` Dlaczego maluje paznokcie?
    Ponieważ bardzo to lubię. Strasznie podoba mi się, jak dziewczyna ma długie, zadbane i kolorowe paznokcie. Nie wiem czemu, ale coś w tym jest i zawsze przykuwa moją uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  2. obserwuję jako Amelia
    amelie.justine@gmail.com
    notka: http://amelie-justine.blogspot.com/2011/11/rozdanie-na-blogu-pieknosc-dnia.html

    Maluję paznokcie, ponieważ poprawia mi to humor. Bez pomalowanych paznokci czuję się naga, zwyczajna. Aktualnie na paznokciach mam zieleń, pomarańcz, błękit i róż. Tęcza na paznokciach sprawia, że choć trochę się usmiecham, zwłaszcza, że za oknem niedługo będzie widać już tylko szarość.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej.

    Obserwuję jako Yasinisi
    sniezynka7@gmail.com
    info o rozdaniu: http://yasinisi.blogspot.com/p/rozdania.html

    Powodów dla których maluje paznokcie jest kilka.. Pierwszym i najważniejszym jest chyba radość, że wreszcie udało mi się zwalczyć nałóg ich obgryzania, z którym walczyłam od dziecka.. Tyle radości sprawia mi malowanie, tworzenie zdobień i stempelków, że nie wyobrażam sobie teraz obgryźć któregokolwiek z nich.. To poniekąd takie moje lekarstwo ;)
    A tak już poza tym to uważam, że zadbane i ładnie ozdobione paznokcie stanowią wizytówkę kobiety :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. kochana masz blad w tytule - powinno byc lakier opi, nie orly:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuje jako 552Miley552
    mail : nataliee552@wp.pl
    Notka :http://kosmetyczka-natalijii.blogspot.com/2011/11/kolejne-rozdanie-zapowiedz-notki.html

    Dlaczego maluje paznokcie ?
    - bo uwielbiam to uczucie, lubię patrzec na kolorowe paznokcie, kolor na moich paznokciach zawsze odzwierciedla "moje wnętrze" np. gdy mam zły humor - na moich paznokciach gości czerń :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Agata Ma Nosa- dzięki kochana, chyba byłam nieprzytomna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. zgłaszam się
    obserwuję jako lajfstyle
    Info o rozdaniu: http://lajfstyle.blogspot.com/p/rozdania.html

    Dlaczego maluję?

    Ponieważ całe życie obgryzałam paznokcie. Były w okropnym stanie i bardzo się ich wstydziłam. Każdy uścisk dłoni przyprawiał mnie o zakłopotanie. Jednak wreszcie udało mi się pokonać ten okropny nawyk i nadrabiam stracony czas :)

    Maluję paznokcie średnio co 2, 3 dni, a moje przyjaciółki nie mogą się nadziwić, jak ładnie wyglądają wreszcie moje dłonie!
    Dłonie dużo mówią o człowieku, dlatego moje pazurki są zawsze wypielęgnowane i idealnie pomalowane. :)

    A lakiery stały się moją miłością!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuje jako Jessie
    Napisałam na blogu ;)

    http://keepsmilingmakeupblog.blogspot.com/2011/11/rozdniowo.html

    Dlaczego maluje paznokcie?
    Bardzo lubię dbać o paznokcie ;) Wygląda to ładnie i zadbanie ;)
    Zaczęłam malować paznokcie ponnieważ je obgryzałam... i pomoigło!! Teraz już ich ząbkami nie tknę ;P I też wnosi trochę uśmiechy w te jesienne dni ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako kosmetasia
    email: kosmetasia@wp.pl
    link do notki o rozdaniu : http://kosmetasia.blogspot.com/p/rozdania.html

    Dlaczego maluję paznokcie? Ponieważ bardzo to lubię. Zawsze zazdrościłam prezenterkom telewizyjnym, aktorkom i piosenkarkom, że mają tak piękne, zadbane paznokcie przed kamerą. Stwierdziłam, że i ja będę do tego dążyć i owszem, staram się, aby były co dnia zadbane i czyste. Myślę, że dłonie dużo mówią o człowieku, tak samo zresztą jak i oczy. Każda kobieta powinna je pielęgnować, są fantastyczną wizytówką, zostawiają miłe wrażenie estetyczne. Najbardziej kocham klasycznego frencha, ale często też maluję swoje paznokcie na inne, odważniejsze kolory. :)

    (w razie wygranej prosiłabym o informację na maila, bo różnie może być z moim szerszym dostępem do neta,
    a maile staram się sprawdzać na bieżąco, dziękuję :) )

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też się chętnie zgłoszę :) obserwuję Cię jako Abscysynka, napisałam notkę o rozdaniu http://mazidla-abscysynki.blogspot.com/2011/11/may-przerwynik.html , mój mail agnieszka.krajewska01@gmail.xom

    Dlaczego maluję paznokcie?
    Poza podstawowymi estetycznymi aspektami i zdrowiem paznokci, bardzo lubię malować swoje pazurki bo często to co na nie nałożę odzwierciedla mój nastrój. Kiedy jest mi smutno to często sięgam po ciemne ciężkie kolorki, kiedy zaś jest mi wesoło wolę żywe i barwne. Kiedy wybieram się na imprezę i chcę się dobrze bawić zawsze podkręcę jakimś akcentem mój mani :) Pomalowane pazurki dopełniają mój makijaż i strój który włożyłam stanowiąc całość "mnie"

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję jako Dafna
    slabaja@wp.pl
    notka - http://kochanekosmetyki.blogspot.com/2011/11/wygraj-lakier-opi.html

    Jak większość dziewczyn nie może wyjść z domu bez pomalowanych rzęs, tak i ja nie mogę wyjść bez pomalowanych paznokci. Tylko z lakierem moja stylizacja i make up jest skończony.

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję jako PureMorning
    notatka: http://pure-morning123.blogspot.com/p/konkursy.html
    mail: pure-morning-blog@wp.pl

    Maluję pznokcie ponieważ wtedy wyglądaja ładnie i estetycznie. Dodatkowo żywe, jasne kolorki poprawiają mi samopoczucie, gdy spojrzę na takie pazkokcie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się, obserwuję jako monek188
    e-mail monek188@wp.pl

    - maluję paznokcie ponieważ jest to dla mnie pewien rodzaj odprężenia :) uważam też, że kobieta z pomalowanymi paznokciami wygląda na zadbaną (oczywiście lakier musi być ładnie nałożony i bez mocno widocznych odprysków :P )

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuje jako: TuModnaPolska
    e mail: kasia14782@wp.pl
    Notka: http://tumodnapolska.blogspot.com/2011/11/wygraj-lakier-opi.html

    Dlaczego maluję paznokcie?
    Nasza wychowawczyni w szkole zawsze mówi, że paznokcie są wizytówką kobiety. Więc jak je zaprezentujesz tak odbiorą Ciebie. To po pierwsze. Po drugie uwielbiam gdy moje paznokcie są pomalowane, ponieważ wiem w tedy, że mogę wyjść z domu nie chowając rąk po kieszeniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Obs. jako : laleczka...
    justyna9472@wp.pl
    notka :http://the-fashion-and-you.blogspot.com/2011/11/kolczyki.html

    Dlaczego maluję paznokcie ?
    Maluję paznokcie, ponieważ drażni mnie brak jakiegokolwiek lakieru na płytkach paznokcia. Teraz jest tyle kolorów i firm, które produkują lakiery, że jak tylko jakiś widzę to od razu wyobrażam sobie jak wyglądają na paznokciu. A po za tymi kolorami to jeszcze maluję paznokcie, bo jak każda kobieta chcemy wyglądać ładnie a pomalowane paznokcie w odcieniu pasującym to dopełnienie całego ubioru. : )

    OdpowiedzUsuń
  16. obserwuję jako niwatori
    korbolle@interia.pl
    info tu: http://nothingbutchickens.blogspot.com/p/loterie.html

    Dlaczego maluję paznokcie?
    Nigdy jakoś bardzo nie zwracałam na to uwagi, aż do wizyty u kosmetyczki na manicure, przedtem nie wiedziałam, że paznokcie mogą być taką ozdobą kobiety. Pierwszy raz moje paznokcie zostały wymodelowane i pomalowane tak jak trzeba. Po kilku wizytach i ja zaczęłam uczyć się, jak dbać o płytkę i skórki.

    Ostatnio nawet zmieniłam kształt paznokci z kwadratowych na okrągłe i muszę powiedzieć, że poczułam, że paznokcie jeszcze bardziej dodają mi pewności siebie i jeszcze lepiej ozdabiają całe ciało :D

    A co kiedy pomaluję je lakierem? No i wtedy się zaczyna...! Mogę być każdym - mogę pomalować je klasycznym nudziakiem, być elegancka, czy zwariowana z neonowym różem. Zwracać na siebie uwagę. A już najbardziej się cieszę, kiedy koleżanki pytają mi się co to za lakier lub proszą o pożyczenie. Bez pomalowanych paznokci czuję się taka... niekompletna... naga? A lakier to taka wisienka na torcie. Tak - jestem lakieromaniaczką!

    OdpowiedzUsuń
  17. zgłaszam się :)
    obserwuje jako Rina
    e-mail: alfabeturody@wp.pl

    http://alfabeturody.blogspot.com/2011/11/rozdania.html

    Dlaczego maluję paznokcie?
    Zadbane paznokcie nigdy nie wychodzą z mody- tak zawsze powtarzała mi moja mama i to chyba po niej mam takiego kręćka na punkcie paznokci. Pomalowane paznokcie to pewnego rodzaju mój znak rozpoznawczy wśród znajomych. Uważam, że kolorowe paznokcie są fantastycznym uzupełnieniem stroju, dodają pewności siebie, a czasem nawet lakier wprowadza nas w nastrój: czarny dodaje tajemniczości, czerwony- seksappealu,a różowy- dziewczęcej niewinności mogę wymieniać tak godzinami, ale istotne jest również to, że z wieloma lakierami wiąże różne wspomnienia. Uwielbiam otaczać się kolorami bo każdy z nich niesie ze sobą wspaniałą energię, właśnie dlatego kocham te kolorowe maleństwa- już mała buteleczka potrafi poprawić nastrój i uszczęśliwić na długi czas.Zmiana koloru na paznokciach zawsze cieszy jakby była tą pierwszą niezapomnianą chwilą- chwilą z dzieciństwa w której to mama pomalowała mi kilka paznokci czerwonym lakierem, a ja czułam się najpiękniejsza na świecie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuje jako anni
    aniulka953@wp.pl
    http://anni-aboutcosmetics.blogspot.com/2011/11/rozdanie-part5.html

    dlaczego maluję paznokcie ? Ponieważ nie wyobrażam sobie codziennego życia bez tego :D Lakiery podkreślają piękno paznokci , a dzięki wielu kolorom każdy może znależć swój ulubiony kolor !Według mnie każda kobieta powinna malować pzanokcie ! Podkreśla to piękno kobiet :)

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda, że niektóre konkursy organizowane są wyłącznie dla posiadaczek blogów...

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak się bawić to się bawić! :)
    Obserwuję jako anikowa101
    Tutaj info o rozdaniu: http://anikowa101.blogspot.com/p/rozdania.html

    Dlaczego maluję paznokcie?
    Moja mama odkąd pamiętam ma zawsze ładne, zadbane i pomalowane paznokcie. Będąc małą dziewczynką nie tylko przymierzałam jej szpilki, nie tylko "brudziłam" się jej szminką ale także malowałam sobie paznokcie jej lakierami. Zawsze mi się to podobało. Kiedy dorosłam i już mogłam sobie pozwolić na prawdziwe wymalowanie paznokci często robiłam to z moją mamą. Od tamtej pory nam tak zostało, że wspólnie to robimy. Najpierw zastanawiamy się na jaki kolor tym razem pomalować, doradzamy sobie nawzajem, wymieniamy się lakierami. Uwielbiam malować paznokcie bo to wspólne chwile spędzone z mamą, a przy tym chwile wzruszeń, radości i śmiechu.

    OdpowiedzUsuń
  21. * olciachomik@wp.pl
    * jestem obserwatorem .
    * http://kosmetyki-moda-i-ja.blogspot.com/2011/11/zapraszam-na-rozdnaie.html

    * Kiedyś nawet nie pomyślałabym, że wpadnę w uzależnienie polegające na gromadzeniu lakierów. Dla mnie malowanie paznokci to sposób na dopełnienie stroju lub po prostu na poprawienie humoru! Dlaczego maluje paznokcie? Bo po prostu to lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się i obserwuję jako Kawaii-doll
    mail: gabi01091995@wp.pl
    notka:http://kawaii-doll-kawaii-doll.blogspot.com/2011/11/zapraszam-do-rozdania.html
    Maluję paznokcie, ponieważ uważam że niepomalowane paznokcie są nudne i bez wyrazu : ) Po za tym kolor lakieru można dobrać np. do koloru bluzki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuje jako MartaBadylek Mail badylek15@wp.pl, notka : http://kosmetoholiczka.blogspot.com/2011/11/d-rozdanie-na-blogu-pieknosc-dnia.html
    Pomalowane paznokcie kojarza mi sie z elegancja, dbaniem o siebie.Uwielbiam gdy paznokcie pomalowane sa na jakis zaczepny kolor wtedy cala postac nabiera pazura:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuję jako Klaudia Joanna Julia.
    e-mail: klaudia121121@wp.pl
    Notka: http://klaudia-b.blog.onet.pl/Wygraj-lakier-OPI,2,ID439987589,n

    Dlaczego maluję paznokcie?
    Sprawa prosta, lakiery nadają nam elegancji, szyku, od razu się człowiek lepiej czuje, z kolorkiem na paznokciach :) Zwracamy uwagę na swoje dłonie, a to także plus :) Można też zastosować lakier jako dodatek do naszej stylizacji. Miss Piggy to takie cudo z najlepszej wg mnie kolekcji OPI z Muppetami :) Zaczepia oko od dawna.

    Pozdrawiam,
    Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  25. Halo, halo tu obserwująca i lubiąca Ilona :) Notkę o rozdaniu napisałam na swoim blogu, dokładnie tutaj http://weddesigner.blogspot.com/2011/11/rozdanie.html

    A dlaczego lubię malować paznokcie?
    To zależy które ;) Paznokcie u stóp, zawsze w czerwonych, różowych lub czarnych barwach maluję dla swojego męża. Nie żartuję! On uwielbia pomalowane stopy i nie widzę powodu, by nie dawać mu tej radości ;) Dlatego nawet tera, kiedy cały czas chodzę w kryjących rajstopach i nikt nie widzi moich stóp, mają zrobiony staranny padicure i lśnią głęboką czrnią ;)))

    Z kolei kolory moich dłoni to absolutnie moje królestwo. Pomalowane paznokcie wyrażają moje (jakkolwiek to narcystycznie brzmi) uwielbienie dla kobiecości - podkreślają ładny podłużny kształt paznokci, kolory żywe mnie rozweselają, czerwienie wprawiają w uwodzicielski nastrój, a zgaszone róże (taki mam na sobie teraz) i jasne szarości i jagody, które chyba uwielbiam najbardziej, dają mi uczucie wypielęgnowanej, czystej, delikatnej i radosnej kobiecosci.

    Paznokcie tak jak ubranie, odzwierciedlają nastrój, plan dnia, towarzystwo, wiek, usposobienie, charakter, życiowe cele... są moją (i każdej z nas) wizytówką. a że do tego malowanie jest tak przyjemną, odprężającą wieczorną czynnością - dobra nasza!

    Pozdrawiam, Ilona
    kokunio@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuję jako Quera
    asiulkas26@interia.pl
    notka: http://planet-quera.blogspot.com/p/rozdania-2.html

    Czemu maluję paznokcie? Lubię sobie czasem pokolorować świat :) Gdy za oknem jesienna szaruga, ja mogę spojrzeć na swoje kolorowe paznokcie z namalowanymi iście letnimi motywami: tęczą, żabkami, kwiatuszkami i czego jeszcze dusza zapragnie :)
    Mam taki nawyk, że maluję paznokcie na kolor, na jaki się czuję (jakkolwiek to brzmi ;) ) Jeśli jestem szczęśliwa i wesoła, maluję paznokcie na żółto. Jeśli wiem, że w tym tygodniu będę się dużo uczyć - na zielono, podobno ten kolor pomaga się skupić.Jeśli jestem zakochana - wiadomo, czerwony. Rozmarzona - niebieski. Jedynym wyjątkiem jest to, że maluję paznokcie na różowo gdy jestem smutna. Teorytycznie powinny być wtedy czarne, ale nie będę się dodatkowo dołować smutnym kolorem paznokci ;) A czemu wybrałam różowy? Takie moje małe odchylenie.
    Nigdy nie używałam lakierów OPI, a bardzo bym chciała. Poza tym, jestem aktualnie zakochana, więc czerwony lakier by się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuje jako: Emciia
    mój email: cafee13@wp.pl
    notka:http://cocobeautyx.blogspot.com/2011/11/kolejne-wyjattkowe-rozdanie-do-wygrania.html

    Czemu maluje paznokcie?
    Uwielbiam to robić, ponieważ mogę jednocześnie sprawiać sobie przyjemność i rozwijać swoją pasję. Kolorków lakierów jest tyle, że na każdą moją zmianę humoru stosuję inny. Mam dość małą kolekcję na razie, więc lakier OPI, którego nigdy nie miałam sprawiłby mi wiele radości, a jego czerwony kolor pasowałby do mojego humoru gdybym go wygrała. ; ))
    Pozdrawiam i wszystkim życzę wygranej!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwuję jako Moireach
    Napisałam o rozdaniu tutaj: http://moire-ach.blogspot.com/p/rozdania.html

    Dlaczego maluję paznokcie? Bo wreszcie chciałam zacząć coś z nimi robić. Sporo lat uprawiałam sport, przy którym paznokcie musiały być krótkie i tak się przyzwyczaiłam, ale chcę, żeby wyglądały bardziej elegancko. Poza tym, paznokcie da się pomalować tyloma technikami, na tyle sposobów, w tyle wzorów, że chcę chociaż część wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuję jako tosiaczek666
    mail: tosiaczek666@o2.pl
    Jest u mnie notka:
    http://toiowo-tosiakowo.blogspot.com/p/rozdania.html

    A odpowiedź:
    Maluję paznokcie z bardzo prozaicznego powodu, tylko dzięki temu jestem w stanie oduczyć się przykrego nawyku obgryzania ich :( Jest to jedyna motywacja i jedyny sposób, który działa :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Hej:)
    Obserwuje jako myś pyś
    mail: babskie.sprawy!@interia.pl

    Notka: http://babskiesprawy1.blogspot.com/2011/11/rozdanie-na-blogu-pieknosc-dnia.html

    Dlaczego maluje paznokcie:
    Paznokcie są wizytówką każdej kobiety, moje paznokcie niepomalowane wygladają mało atrakcyjnie. Dlatego zawsze muszę mieć choć maźnięte przezroczystą odżywką.
    Gdy mam pomalowane paznokcie( najcześciej czerwienie i fiolety) to dostaje bardzo dużo komplementów co mi się bardzo podoba.
    Jeżeli nasze dłonie i paznokcie są estetyczne to więcej spraw życiu można załatwić, ludzie inaczej nas postrzegają, sama się o tym przekonałam kilka razy, dlatego warto dbać i malować paznokcie;)

    OdpowiedzUsuń
  31. obserwuję jako Badzynka
    k_badzynska@op.pl


    notka: http://badzynka.blogspot.com/2011/11/blog-post.html

    Maluję pazurki, gdyż jestem lakieroholiczką i w mym małym zbiorku liczba tych cudaków oscyluję w granicy 60 :D Wprost uwielbiam mieć pomalowane paznokcie, chociażby zwykłą odżywką, gdyż wtedy czuję się lepiej i że tak to ujmę bardziej atrakcyjna. Ostatnio odwiedził mnie mój dobry kolega i gdy zobaczył ilość tychże produktów, to załamał głowę i stwierdził, że za tą ilość pieniędzy, które na nie wydałam, można było by urządzić dobrą imprezę :D
    Kiedyś miałam brzydki nawyk obgryzania pazurków i teraz wręcz obsesyjnie staram się o nie dbać, a malowanie ich to jeden ze sposobów wynagradzania sobie dawnego niemiłego sposobu odreagowywania.

    OdpowiedzUsuń
  32. Obserwuję jako Mavia
    madziia.w@gmail.com


    Malowanie paznokci mam chyba we krwi :). Gdy byłam małą dziewczynką zawsze w wakacje paradowałam z kolorami na paznokciach. Zostało mi to do tej pory, teraz przerodziło się to w pasję, w chęć uczenia się profesjonalnego manicure. Sama czynność malowania sprawia mi wiele przyjemności, dodatkowo pomalowane paznokci dodają mi pewności siebie, lubię gdy inni spoglądają na moje paznokcie i to komentują. Dla mnie jest to najlepszy i nieodłączny dodatek do stroju. Uwielbiam segregować moje lakiery czy oglądać :) Mój zbiór niedawno osiągnął 300 lakierów ;). To już chyba uzależnienie...

    OdpowiedzUsuń
  33. obserwuje jako ilovemakeup
    mam cie w blogrollu
    email:ilovemakeup.blogspot.com
    paznokcie maluje dlatego,ze sama ta czynnosc sprawia mi przyjemnosc,a pozatym sa one dopelniniem naszego stroju i nie ma jak to w pochmurny dzien spojrzec na rozowe paznokcie:))

    OdpowiedzUsuń
  34. Obserwuje z konta google jako Kobrii

    http://cobromake.blogspot.com/2011/11/na-blogu-pieknosc-dnia-mozna-wygrac.html

    Dlaczego maluje paznokcie... cóż, przyznam szczerze, że jak dla takiej lakierowej fajtłapy jak ja jest to wręcz kluczowe pytanie. Czy po to żeby mieć całe palce w idealnie krwistej czerwieni? Nieestetyczne grudy, smugi pęcherzyki? A może to właśnie dlatego bo tak lubię mieć odbitą poduszkę na paznokciach :D ? Pomalowane skórki, jakby krew lała się litrami? Odpryskujący lakier na drugi dzień, bo nie myślę nad odpowiednim podkładem pod emalię? Męczenie się wacikiem do uszu przy wale paznokciowym? :D a pewnie! Wszystko to po to by mieć zawsze swój ukochany kolor blisko siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Obserwuje jako Sylwia
    email: sylwia199@gmail.com

    Paznokcie maluje ponieważ...nie chce ich (znowu) obgryzac!;) 18lat obgryzalam paznokcie, w pewnym momencie swojego zycia z dnia na dzien zaczelam je malowac na czerwono- takie malutkie kikutki ale to sprawilo ze przestalam obgryzac. Teraz maluje juz dlugie paznokcie zawsze na czerwono bo ten kolor dodaje mi pewnosci siebie, jest sexowny, stylowy i kojarzy mi sie z elegancja gwiaz starego kina:)

    OdpowiedzUsuń
  36. obserwuję jako adrianna
    adastrzyza@gmail.com
    http://duzaatakamala.blogspot.com/2011/11/coraz-mniej-czasu.html

    Dlaczego maluję paznokcie? Bo czasami nie mam odwagi inaczej wyrazić swojego nastroju czy indywidualności, a kolor na paznokciach daje mi taką małą możliwość :) Mogę użyć szarości kiedy mam gorszy dzień, a potem dołożyć kolorowy brokat i wyciągnąć się z dołka :) Poza tym na co dzień noszę stonowane ubrania w ciemnych kolorach, paznokcie dają mi pełną dowolność. Zawsze zwracam uwagę na dłonie, więc od siebie wymagam również nienagannego manicuru :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękny lakier!!! Boski:)) W sam raz na ta porę roku i ten przedświateczny okres :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Obserwuję jako jjjustii;
    notka: http://jjjustii.blogspot.com/p/rozdania.html;
    a maluje paznokcie dlatego, że nie znoszę ich niepomalowanych, czuje się wtedy jakby były "nagie"; pozatym odpręża mnie to i daje mi wiele radości:)

    OdpowiedzUsuń

Porozmawiajmy:)