Copyrights @ Journal 2014 - Designed By Templateism - SEO Plugin by MyBloggerLab

Tag. Kosmetyczne must have

Share
Kolejny tag do zrobienia. Tym razem trudny bardzo, no bo jak tu wybrać tylko 5 kosmetyków?
Myślałam myślałam i zdecydowałam , oto moja 5 must have, makijażowa.

Zasady:

1. Wymieniamy 5 ulubionych produktów, których używamy codziennie. Jeśli macie ochotę może być to kolorówka, lub pielęgnacja. Wszystko zależy od Was i Waszych upodobań.

2. Następnie nominujemy inne blogerki do wzięcia udziału w zabawie

Moje kosmetyki must have to zdecydowanie ta piątka, używam ich dosłownie codziennie i bardzo je wszystkim polecam



1. Róż w kremie MAC kolor Ladyblush . Cudowny, nietłusty, bardzo trwały. Doskonale się nakłada i stapia ze skórą. Piękny kolor naturalnego rumieńca. Ożywia co rano moją bladą twarz. Dzięki niemu nie wyglądam rano w metrze jak zombi, które wyczołgało się z tunelu:)

2. Podkład Max Factor Xperience kolor Fair Sugar Cane 55. Świetny podkład w rozsądnej cerze. Pięknie się rozprowadza, a ponieważ jest prawie niewidoczny na skórze, chociaż ukrywa co ma ukrywać, nie zajmuje za dużo cennego, porannego czasu. Zostaje go więcej na kawę.
3. Kremowy rozświetlacz pod oczy Ooh La lift Benefit ,jak widzicie zużyłam już prawie cały, a to któreś z kolei opakowanie. Delikatnie rozświetla skórę pod oczami , nawilża ją i leciutko napina. Pozwala uniknąć efektu popękanego wachlarza zmarszczek w kącikach oka. Uwaga, to nie jest korektor kryjący.

4. Tusz Heleny Rubinstein Lash Queen Fatal Blacks w wężowej skórce. Niesamowicie wygodna szczoteczka, widocznie powiększone rzęsy, a to wszystko w dwóch ruchach.
5. Moja ukochana szminka MAC kolor Gem of roses. Naturalny kolor, miękka, niewyczuwalna ma ustach. Trwała i lekko lśniąca. Idealna.


Oczywiście używam też pudru, eyelinera, cieni, bazy pod cienie i innych kosmetyków. Ale te 5 to moje must:)

Do zabawy zapraszam te z Was, które mają ochotę

12 komentarze:

  1. kuszą mnie bardzo te podkłady MF...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooh La lift Benefit wygląda kusząco! Nie mam zbyt dużych cieni pod oczami, więc zawsze szukam czegoś rozświetlającego, a nie zakrywającego. Polecasz podkład Max Factor dla skóry tłustej?

    OdpowiedzUsuń
  3. Uuu, chętnie przeczytałabym recenzję tego różu Mac. Ma on kolor, dość zbliżony do bronzerów :>
    Gdzie dokładnie go nakładasz? :>

    Fajnie, że mój Tag się przyjął na blogspocie :)) Chętnie zaglądam i czytam odpowiedzi.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie zaczął ostatnio kusić benefit, właśnie ten rozświetlasz. Może faktycznie się skuszę na niego :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Własnie. Bardzo dbam o skórę pod oczami i jednak mam ten wachlarzyk przy wewnętrznym kąciku oka. Jednak chyba się zdecyduję na ten kosmetyk Benefitu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Z nieba mi spadłaś! W piątek dotarł do mnie Ooh La lift Benefit i usiłuję go oswoić. Powiedz mi, Nakładasz go na CAŁĄ powierzchnię skóry pod okiem? Czy można na niego nałożyć punktowo inny korektor? Czy on ma jakiś efekt długodystansowy?

    Przepraszam za tyle pytań, ale oczekiwałam... może nie cudu ale CZEGOŚ. A tu tylko małe coś. Albo nic. :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fraise 26- do tłustej to on może być nie do końca dobry, moja nie ma takiej tendencji, a on jednak nie jest tak całkiem matowy.Na tłustej może sięświecić.

    lajfstyle- róż ma kolor koralowo-różowy, bardzo naturalnie wygląda na twarzy. Nakładam go na środkową cześć policzków tzw jabłuszko i na skronie

    Sabbath- ten rozświetlacz nie daje takiego efektu jak np YSL, nie jest beżowy, ani złoty. Stapia się ze skórą i to miejsce jest gładsze, ciut jaśniejsze, ładnie załamuje światło. Ja używam go na sam koniec. Ciutkę wklepuję pod oczy, w konciki, nad usta i między brwi tam gdzie mam zmarchy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mm, tusz Helenki :) Zawsze mnie kusiły (chyba głównie ze względu na ciekawe opakowanie ;)) ale zawsze zapominam się w nie zaopatrzyć :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję. Ja użyłam na podkład, pod korektor, który jednak wydał mi się konieczny, pod puder. Następnym razem spróbuję "po Twojemu". jeszcze raz serdecznie dziękuję. :*

    OdpowiedzUsuń
  11. To wężowe opakowanie tuszu do rzęs wygląda naprawdę spektakularnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Hm, zaciekawił mnie ten podkład MF :) piękne zestawienie.

    OdpowiedzUsuń

Porozmawiajmy:)