Październik jest miesiącem Różowej Wstążki – symbolu walki z Rakiem Piersi.
Od 19 lat na całym świecie prowadzona jest Kampania na Rzecz Walki z Rakiem Piersi Estée Lauder Companies aby uwrażliwić kobiety i zachęcić do badań, aby szerzyć świadomość, iż wcześnie wykryty rak pozwala w ponad 90% zwiększyć szansę przeżycia.
Już od 12 lat, najbardziej spektakularnym elementem Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi jest Globalna Inicjatywa Iluminacji, dzięki której co roku podświetlamy różowym światłem ponad 200 obiektów na całym świecie - mosty, budynki, pomniki, symbole architektury – by wydobyć z cienia kwestię raka piersi, który dotyka nie tylko kobiety, ale także coraz częściej także mężczyzn.
Warszawa już po raz trzeci przyłącza się do tej Kampanii.
W imieniu firmy Estée Lauder Poland oraz partnerów korporacyjnych Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi w Polsce, dzięki którym może się odbyć tegoroczna iluminacja - chciałabym Was zaprosić do uczestniczenia w uroczystej iluminacji Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie. W najbliższą sobotę, 8 października, o godz. 20.00 .
Co więcej, o tej samej godzinie różowe światło pojawi się też na Moście Śląsko-Dąbrowskim i na fasadzie Pałacu Jabłonowskich (siedziba Banku Citi Handlowy) przy ul. Senatorskiej.
Po raz pierwszy w Polsce, dzięki współpracy z globalnym partnerem Kampanii czyli firmie Philips, różowym światłem rozbłysną obiekty również poza Warszawą!
W tym roku w sobotę, o godzinie 20:00, na tej jeden wyjątkowy wieczór, różowa stanie się fasada Stadionu Lecha Poznań w Poznaniu oraz Maszt Radiostacji w Gliwicach.
Pomysłodawczynią idei różowej wstążki jest Evelyn Lauder, a organizatorem międzynarodowej Kampanii na Rzecz Walki z Rakiem Piersi oraz Inicjatywy Globalnej Iluminacji jest Estée Lauder Companies. W ciągu 11 lat wśród iluminowanych różowym światłem obiektów na całym świecie znalazły się: Brama Brandenburska w Berlinie, Concert Hall w Amsterdamie, Empire State Building w Nowym Jorku, Krzywa Wieża w Pizie, Międzynarodowy Port Lotniczy w Los Angeles, Wodospad Niagara w Kanadzie, czy Opera w Sydney.
W 2010 roku Kampania na Rzecz Walki z Rakiem Piersi firmy Estée Lauder Companies ustanowiła nowy światowy rekord Guinnessa w kategorii „Największa liczba słynnych obiektów oświetlona w słusznej sprawie w ciągu 24 godzin.”
Zapraszam na stronę: http://www.bcacampaign.com/us/index.shtml
Wybieracie się? Ja pójdę na pewno.
Niech żyje różowe światełko w słusznej sprawie.!!!
Każda z nas może wspomóc walkę z rakiem piersi, kupując produkty oznaczone różową wstążką.
Zajrzyj koniecznie
POPULARNE
Obserwatorzy
Copyrights @ Journal 2014 - Designed By Templateism - SEO Plugin by MyBloggerLab
Swietna inicjatywa,uswiadamiania nigdy dosc ! :)
OdpowiedzUsuńBardzo fajna sprawa, pochwalam takie działania!
OdpowiedzUsuńjestem zakochana w tej kosmetyczce !! piekna jest na zywo
OdpowiedzUsuńdobrze, że firmy kosmetyczne mające duży wpływ na kobiety biorą udział w takich akcjach.
OdpowiedzUsuń