Copyrights @ Journal 2014 - Designed By Templateism - SEO Plugin by MyBloggerLab

,

Kolekcje jesienne - Revlon kolekcja Expressionists

Share

Franza Klinea) Gucci Westman (Światowy Dyrektor Artystyczny marki Revlon) stworzyła specjalnie dla marki Revlon kolekcję Expressionists, która bazuje na najbardziej pożądanych kolorach prosto z pokazów mody największych projektantów. Odważna kolekcja prezentuje zupełnie nowe podejście do sposobu wyrażania piękna we współczesnym świecie.




Gucci Westman: "Zainspirował mnie okres ekspresjonizmu abstrakcyjnego, w którym malarze, szczególnie w Nowym Jorku, odeszli od czarno-białych prac i zaczęli eksperymentować z kolorami. Kocham sposób w jaki wykorzystują oni kolor, teksturę oraz kompozycję aby jak najlepiej wyrazić wolność. W mojej kolekcji również łącze różne tekstury na ustach i paznokciach oraz bawię się kolorami - począwszy od naturalnych beży, a skończywszy na odważnych fioletach, różach i odcieniach bordo. Chciałam aby ta kolekcja wniosła odrobinę sztuki do naszego codziennego życia."



Kolekcja Revlon Expressionists:

Revlon ColorStay Ultimate Liquid Lipstick
2 NOWE KOLORY: Prime Pink, Ultimate Orchid - 49,50

Pomadka Revlon Super Lustrous Lipstick
2 NOWE KOLORY: Sky Line Pink, Abstract Orange - 29,50 zł

Lakier do paznokci Revlon Nail Enamel
2 NOWE KOLORY: Smoky Canvas, Facets of Fuchsia - 19,90 zł

8 komentarze:

  1. chętnie wypróbowałabym te lakiery, chociaż kilka osób pisało, że niszczą paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też oczywiście zaciekawiły te lakiery :)) Chociaż słyszałam opinie, że błyszczyki z Revlon są bardzo, bardzo dobre!

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi coś się opakowania Revlonu nie podobają i pewnie przez to nie mogę się do tej marki przekonać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomadki wyglądają interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi też najbardziej podobają się kolory lakierów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lakiery są śliczne :0 Szczególnie ten fiolet przypadł mi do gustu ;)

    U mnie na blogu odbywa się konkurs:
    http://lady-flower123.blogspot.com/2011/09/konkurs-cienie-sensique-oriental-dream.html
    Serdecznie zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Porozmawiajmy:)