Copyrights @ Journal 2014 - Designed By Templateism - SEO Plugin by MyBloggerLab

Youtube - Moja pielęgnacja

Share
Kochani, oto pierwszy filmik w tym roku. Prosty, zwyczajny-przegląd mojej półki w łazience.
To są kosmetyki,których używam w tej chwili. Jestem z nich wszystkich bardzo zadowolona i polecam je wam spokojna o ich jakość.
Robienie filmików jest tak trudne jak to pamiętam. Jak to robią moje ulubione youtubianki,że nie jąkają się i nie zacinają to ja nie wiem.Mi to jeszcze wychodzi raczej kiepsko, za co gorąco przepraszam.
Mam nadzieję,że będziecie litościwe w swych ocenach:)

Miłego oglądania.

3 komentarze:

  1. już sie zabieram do oglądania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny filmik :)
    Ahh marzenie mieć chociaż 50% takich kosmetyków :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś otagowana http://sheva-z-tokyo.blogspot.com/2011/05/top-10-award-tag.html :)

    OdpowiedzUsuń

Porozmawiajmy:)