Copyrights @ Journal 2014 - Designed By Templateism - SEO Plugin by MyBloggerLab

, ,

W krainie zapachów - Make Up Store All Through Genuine

Share
Biblioteka zapachów to brzmi bardzo ładnie. Dwa słowa które lubię połączone, tworzą zupełnie nową jakość. Pokażę wam dzisiaj mój pierwszy zapach z Make Up Store. Zwykle wybieram zapachy świeże zielone lub wodne, ale tym razem skusiła mnie słodycz wody perfumowanej All Through Genuine.
W czarnym ,tajemniczym pudełku, jak w szkatule na cenny wolumin kryje się czarny flakon ozdobiony napisem manifestem dziewczyny, która pokocha ten zapach:

Jestem pewna siebie i uwielbiam wszystko co oryginalne. Moja torebka, obcasy i perły zawsze dotrzymują mi towarzystwa. Szukam przystojnego kompana, najlepiej w garniturze. Kogoś, kto zabierze mnie na romantyczny weekend w Paryżu


Nuty zapachowe:

* Nuta Głowy- Grapefruit, Cytryna, Zielone Jabłuszko
* Nuta Serca- Ylang Ylang, Fiołek, Kwiat Vanilii
* Baza-Migdał, Drzewo Sandałowe, Vanilia
cena:139 zł

Zapach w pierwszej chwili otula słodyczą wanilii, kuszącą jak wszystkie desery świata. Potem rozwija się łagodnie wydobywając cytrusy. Jest trwały.
Idealny jeśli słodki zapach, to jedyna słodycz na którą możesz sobie pozwolić. Przyciąga uwagę męskich wielbicieli deserów.
Do kupienia w CH Promenada w sklepie Make Up Store.

Już dziś KONKURS w którym będzie można wygrać ten właśnie zapach w pięknym zestawie

Zaglądajcie:)

1 komentarze:

Porozmawiajmy:)