Copyrights @ Journal 2014 - Designed By Templateism - SEO Plugin by MyBloggerLab

, ,

Na własnej skórze - chusteczki Cleanic Intimate Sensitive

Share
Niedawno musiałam brać antybiotyk. Byłam chora i tak kazała Pani Doktor. Trudno. Lekarstwo pomogło, jadłam jogurty i brałam leki osłonowe. Ale i tak czekałam, aż pojawi się pewien problem. No wiecie, taki u kobiet. Czekałam i używałam tych chusteczek z proteinami mleka. I udało się, problemu nie było, chusteczki są świetne, a zamknięcie gwarantuje, że nie wyschną.
Nowe chusteczki Cleanic Intimate Sensitive z proteinami mleka to znakomity sposób na zapewnienie komfortu i higieny intymnej w każdej sytuacji i przez długi czas. Zwłaszcza, że teraz duże opakowanie zawiera aż 20 sztuk chusteczek, dodatkowo zabezpieczonych plastikowym zamknięciem typu pop-up. Dzięki niemu chusteczki nie wysychają, nawet podczas długotrwałego użytkowania. Dopasowane do ich indywidualnych potrzeb z ulepszoną, hipoalergiczną formułą, zawierają łagodzącą alantolinę oraz kwas mlekowy, który dba o właściwy poziom pH.
Chusteczki w opakowaniu 20 szt. z pop-upem, dostępne są także w wersji z wyciągiem z ochronnego nagietka.
Polecam,

cena : 6,49 PLN

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Porozmawiajmy:)