Yves Saint Laurent szukał dla OPIUM niezwykłego i oryginalnego flakonu w postaci wykwintnej szkatułki INRO. INRO to pudełeczko z przykrywką, które w dawnych czasach nosili mężczyźni i kobiety w Azji, zawieszone u pasa lub obi od kimona. Inro służyło do przechowywania tytoniu, perfum lub innych drobnych przedmiotów… Samuraje chowali w Inro lecznicze maści. Czerpiąc natchnienie w dziedzictwie Opium i inspiracji Yves Saint Laurent, nowy flakon jest dziełem współpracy Yves Saint Laurent Parfums, agencji projektowej Baron and Baron i Stefano Pilati. Flakon reinterpretuje kody oryginalnego Inro. Nowa wersja flakonika Opium opiera się na nowoczesności, jakości i poszanowaniu tradycji. Zachowana została mityczna czerwień Opium natomiast chińska laka została zamieniona na bardziej nowoczesne, oszronione szkło nowego flakonu. Rurka atomizera jest otoczona czarnym sznureczkiem, symbolizując pasmanteryjny wystrój pierwotnego flakonu. Nowej odsłonie flakonu towarzyszy zmysłowa kampania reklamowa z płomienną Karen Elson w roli głównej.
Zajrzyj koniecznie
POPULARNE
Obserwatorzy
Copyrights @ Journal 2014 - Designed By Templateism - SEO Plugin by MyBloggerLab
0 komentarze:
Prześlij komentarz
Porozmawiajmy:)