Copyrights @ Journal 2014 - Designed By Templateism - SEO Plugin by MyBloggerLab

Rok 2009 - podsumowanie

Share
Witam wszystkich w Nowym Roku 2010. Pomyślałam, że pierwszy wpis powinien być krótkim podsumowaniem ubiegłego roku.
Pierwszy wpis pojawił się 5 maja 2009. Od tamtego dnia opublikowałam 303 notatki. Oglądano je 42333 razy. Czytelnicy napisali 116 komentarzy, za które bardzo dziękuję. Pokazałam całą masę kosmetyków i jedną ankietę, w której głosy oddało 62 osoby, a wygrał ją tusz do rzęs 32 głosami.
Widziałam, że moje wpisy i pomysły nie pozostały bez wpływu na pewien portal dla kobiet, ale jak mawiała Ania z Zielonego Wzgórza : "naśladownictwo jest najszczerszą formą pochlebstwa", więc się cieszę, że zostały zauważone. Pisanie sprawiło mi wiele radości i przyjemności. Dlatego będę pisała dalej.
Wszystkim czytelnikom i współpracownikom bardzo dziękuję i zapraszam serdecznie w 2010 roku.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Porozmawiajmy:)