Copyrights @ Journal 2014 - Designed By Templateism - SEO Plugin by MyBloggerLab

Co nowego - kolekcja makijażu Love Lace MAC

Share
Spojrzenia z za woalki, ciało prześwitujące z za koronki sukni. Koronka fascynowała projektantów i kobiety. Od Evity i Marleny Dietrich, po współczesne gwiazdy czerwonych dywanów. Ta kolekcja MAC Love Lace skoncentrowana jest na dramatycznych smokey eyes z cieniami w tonach srebra i granatu. Powróciły kredki Kohl Power i rzęsy 44 dodające spojrzeniu głębi. Usta są szlachetnie neutralne, a lakier do paznokci intryguje subtelnym kolorem. Idealna kolekcja na karnawał.

W skład kolekcji wchodzą:

- 2 szminki Pretty please lustre, Intricate frost
cena:76 zł


- 2 błyszczyki Icescape frost i Utterly Discrete frost
cena:69 zł


- 4 cienie do powiek: Pincurl frost, Hypnotizing frost, Love lace veluxe pearl, Suave Intensions veluxe pearl.
Cena:66 zł


- 3 kredki Kohl Power: Sense of style, Raven, Feline
Cena:60 zł


- biała kredka Eye kohl Fascinating
cena:60 zł


- kredka do brwi Stud
cena:60 zł


- Rzęsy 44 Lashes
cena:50 zł

Moja opinia: Piękna kolekcja. Mnie najbardziej spodobały się: cienie do smokey eyes, ten rodzaj makijażu nie znudził mi się jeszcze, a te cienie pozwalają zrobić go w innej tonacji. Zachwycił mnie kolor kredki Raven czerwono brązowy z kroplą czerni. Fantastycznie wygląda na oku. Błyszczyk lśniący setkami srebrnych błysków, jak wprost z ust Królowej Sniegu - Ice Scape jest śliczny i pięknie się trzyma na ustach.Polecam

1 komentarze:

  1. świetna firma, więc mam nadzieje, że ta kolekcja nie odmieni mojego zdania, bo zapowiada się fantastycznie.

    OdpowiedzUsuń

Porozmawiajmy:)