Copyrights @ Journal 2014 - Designed By Templateism - SEO Plugin by MyBloggerLab

Na własnej skórze - odżywka do włosów Sun n'Fun Jaga Hupało & Thomas Wolff

Share
Latem włosy wymagają szczególnie starannej pielęgnacji i ochrony. Pod wpływem słońca, wody i wiatru łatwo tracą elastyczność i blask. O tej porze roku należy szczególnie dbać o to, by zachowały swoją gładkość, witalność i odpowiedni stopień nawilżenia. Oto seria Sun n'Fun Jaga Hupało & Thomas Wolff przeznaczona do wszystkich rodzajów włosów.

Jednym z produktów tej serii jest Odżywka w sprayu Sun n'Fun. Zawiera filtry UV, które skutecznie chronią włosy przed szkodliwym działaniem słońca, utratą blasku i wilgotności. Ekstrakt z pestek winogron przywraca włosom elastyczność na całej ich długości oraz silnie je nawilża. Niemal od razu włosy stają się błyszczące, gładkie i mają zdrowy wygląd. Odżywka nie wymaga spłukiwania.
Cena 85 zł 200ml, a teraz 42,50 zł.( letnia promocja minus 50% od ceny regularnej) dostępne w pracowni J&T Hair Design na ul. Burakowskiej 5/7 w Warszawie.

Moja opinia: W jednym z maili czytelniczka pytała mnie o produkt do włosów dzięki, któremu włosy wyglądają tak, jak by właśnie spędziła czas nad morzem, na zalanej słońcem plaży. Seksownie wilgotne, lekko falujące i gładkie. Kiedy szukałam takiego kosmetyku, znalazłam tą odżywkę. Użyta na suche włosy, bez rozczesania daje dokładnie taki wakacyjny efekt, a do tego chroni włosy przed słońcem i odżywia je, czy można chcieć więcej?
Moje włosy spryskane nią były miękkie, pięknie pachniały, lekko falowały i były gładkie i jak by wilgotne, choć nie ruszałam się na krok z miasta wyglądałam jakbym właśnie wróciła z plaży.
Polecam

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Porozmawiajmy:)