Copyrights @ Journal 2014 - Designed By Templateism - SEO Plugin by MyBloggerLab

Na własnej skórze - Tesori D' Oriente

Share
Seria kosmetyków włoskich Tesori di Oriente wywodzi się z orientalnych tradycji aromaterapii. Są to kosmetyki o pięknych zapachach i pielęgnujących właściwościach. Z każdej serii możemy dobrać sobie ulubioną wodę toaletową, balsam do ciała, żel pod prysznic i mydło.

Moja opinia:
Ja lubię szczególnie wodę Frangipani o zapachu indyjskiego jaśminu. Pierwszy raz kupiłam ją we Florencji, zupełnie przypadkiem, bardzo mi się spodobał jej zapach, a potem udało mi się ją znaleźć u nas.
Frangipani to zapach, który daje poczucie niewinności i harmonii. Jest świeży i czysty, odrobinę słodki. Lubię użyć balsamu do ciała o tym zapachu, a potem wody toaletowej. W ten sposób zapach trzyma się dłużej i pachnie nim całe ciało.
Polecam
Cena ok. 29 zł.


0 komentarze:

Prześlij komentarz

Porozmawiajmy:)