Copyrights @ Journal 2014 - Designed By Templateism - SEO Plugin by MyBloggerLab

Na własnej skórze - krem pod oczy korygujący cienie Lierac Diopticerne

Share

Krem o podwójnym działaniu, który koryguje obydwa rodzaje cieni po oczami:
• „sine” cienie spowodowane
przez rozszerzone i osłabione
naczynia krwionośne
• „brunatne” cienie spowodowane
przez gromadzące się
pigmenty skóry (melaninę
i lipofuscynę)
Aby zmniejszyć „sine” cienie pod oczami, wykorzystano współdziałanie wyciągów z arniki i ruszczyka kolczastego.
W celu, zwiększenia skuteczności do tego fitoterapeutycznego zestawu dodano witaminę
E, silnego neutralizatora wolnych rodników, która wzmacnia ściany naczyń włosowatych zapobiega ich osłabieniu.
Redukcja „brunatnych” cieni pod oczami to efekt działania kompleksu depigmentacyjnego Lierac. Kompleks zawiera połączenie stabilnej witaminy C, wyciągu z mandresyi mikroalg. Kompleks ten skutecznie redukuje sińce pod oczam, wynikające ze zmian pigmentacyjnych.

5 ml. Cena ok 50 zł.
Dostępny w wersji z kolorem.

Moja opinia: Malutka tubka z stosunkowo gęstym kremem o miłej nietłustej konsystencji. Mam wersję z kolorem.Bardzo niewielka ilość wyciśnięta starczyła na posmarowanie obydwu oczu. Ładnie ukrył cienie i mam wrażenie delikatnego chłodzenia i nawilżenia. Kolor jest zaskakująco kryjący, korektor pod oczy nie był mi już potrzebny. Mam skłonność do sinych cieni pod oczami, stały się niewidoczne po użyciu kremu. Dam znać czy zmniejszyły się kiedy zużyję całą tubkę.
Polecam.


0 komentarze:

Prześlij komentarz

Porozmawiajmy:)